Det er dejligt at det blev en glædes historie fra dig. selvom det lyder som en meget sej kamp for at nå dertil. når det så samtidig skulle være gal med sæden også. 
Tusind tak det håber vi også rigtig meget... det ville være en drøm at blive gravid igen snart og beholde det...
Ja jeg rette så lige mit indlæg var en del fejl men pyt pyt...
Ja det må man sige men er lykkelig mor til 3 børn nu selvom det er 3 fæder til dem *SS*.Men sådan skulle det bare være et barn med de 3 kærster ud af de 6 jeg har haft i hele mit liv.Har så også kendt de to første i mange årrrr min stor søns far side juli 1997 min dattes far siden juni 1995(min 2 rigtigt kæreste og sex) og steen som jeg har nu møde jeg den 26 juli 2007 og vi fik jo så Tobias den 23 dec 2009....de er alle guldvær mine børn + min bonus søn på 13½..
de er jo snart stor nu alle sammen 13½-10½-5-og 18 mdr *SSS*.
Manden hugger og stikker om en mere men han er 41 jeg 34 og 4 børn tilsammen med et lille hus på 132 kvm 3 værelse og stor stue osv + mine 4 sygdomme så syntes jeg ikke lige og slet ikke af jeg kan tillade mig det pga min datter især...
Håber for jer i snart stå med en positiv test.Jeg hved hvor meget det betyder når man virkelig ønsker en baby.. Jeg er ked af dit tab går lige i mit hjerte.Men jeg må også sig dig heller det sket nu ind senere men det gør stadig pisse ondt
.
Omkring af bløde så bløde jeg mellem 7 dag og op til næsten 6 uger efter.Meget and påhvor god din krop er til af skylde det ud selv.Bedre man bløder ind ikek for så kan man komme udfior en udskrabingen har jeg prøve ikke rart.
Mega
Henriette
Anmeld