SA for 2 dage siden- børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Det er dejligt at det blev en glædes historie fra dig. selvom det lyder som en meget sej kamp for at nå dertil. når det så samtidig skulle være gal med sæden også.

Tusind tak det håber vi også rigtig meget... det ville være en drøm at blive gravid igen snart og beholde det...

Ja jeg rette så lige mit indlæg var en del fejl men pyt pyt...

Ja det må man sige men er lykkelig mor til 3 børn nu selvom det er 3 fæder til dem *SS*.Men sådan skulle det bare være et barn med de 3 kærster ud af de 6 jeg har haft i hele mit liv.Har så også kendt de to første i mange årrrr min stor søns far side juli 1997 min dattes far siden juni 1995(min 2 rigtigt kæreste og sex) og steen som jeg har nu møde jeg den 26 juli 2007 og vi fik jo så Tobias den 23 dec 2009....de er alle guldvær mine børn + min bonus søn på 13½..

de er jo snart stor nu alle sammen 13½-10½-5-og 18 mdr *SSS*.

Manden hugger og stikker om en mere men han er 41 jeg 34 og 4 børn tilsammen med et lille hus på 132 kvm 3 værelse og stor stue osv + mine 4 sygdomme så syntes jeg ikke lige og slet ikke af jeg kan tillade mig det pga min datter især...

Håber for jer i snart stå med en positiv test.Jeg hved hvor meget det betyder når man virkelig ønsker en baby.. Jeg er ked af dit tab går lige i mit hjerte.Men jeg må også sig dig heller det sket nu ind senere men det gør stadig pisse ondt.

Omkring af bløde så bløde jeg mellem 7 dag  og op til næsten 6 uger efter.Meget and påhvor god din krop er til af skylde det ud selv.Bedre man bløder ind ikek for så kan man komme udfior en udskrabingen har jeg prøve ikke rart.

Mega Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

åh kunne forestile mig det var hårdt Heldigivs på en måde nåede jeg ikke til scanning inden det gik galt. Jeg nåede måske ikke helt at opfatte det var rigtigt.

Et eller andet sted håber jeg at jeg kommer hurtigst muligt til scanning næste gang for at se at alt er som det skal være, men kan egentlig godt se når du skriver det, at det at se at alt er som det skal være og så miste må være endnu værre....

ja men det er nok fordi man har set et hjerte slå så man viste jo helt 100 % at det var i live der inde...

næste gang bliver jeg fulgt med scanninger hver 14 dag...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Henriette1976 skriver:

Ja det må man sige men er lykkelig mor til 3 børn nu selvom det er 3 fæder til dem *SS*.Men sådan skulle det bare være et barn med de 3 kærster ud af de 6 jeg har haft i hele mit liv.Har så også kendt de to første i mange årrrr min stor søns far side juli 1997 min dattes far siden juni 1995(min 2 rigtigt kæreste og sex) og steen som jeg har nu møde jeg den 26 juli 2007 og vi fik jo så Tobias den 23 dec 2009....de er alle guldvær mine børn + min bonus søn på 13½..

Manden hugger og stikker om en mere men han er 41 jeg 34 og 4 børn tilsammen med et lille hus på 132 kvm 3 værelse og stor stue osv + mine 4 sygdomme så syntes jeg ikke lige og slet ikke af jeg kan tillade mig det pga min datter især...

Håber for jer i snart stå med en positiv test.Jeg hved hvor meget det betyder når man virkelig ønsker en baby.. Jeg er ked af dit tab går lige i mit hjerte.Men jeg må også sig dig heller det sket nu ind senere men det gør stadig pisse ondt.

Omkring af bløde så bløde jeg mellem 7 dag  og op til næsten 6 uger efter.Meget and påhvor god din krop er til af skylde det ud selv.Bedre man bløder ind ikek for så kan man komme udfior en udskrabingen har jeg prøve ikke rart.

Mega Henriette

tusind tak. uh får helt gåsehud, når du skriver at det er sværere senere, det kunne jeg næsten forestille mig hvor slemt det må være. selvf. kan jeg ikke sætte mig ind i det, men helt klart helere nu end senere....

Man kunne nok altid tage en ekstra lille baby Men når du havde så svære odds for det må du virkelig være glad for de tre børn du fik + bonus det er livsbekræftigende, at det lykkedes, da især når det er imod alle odds

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Henriette1976 skriver:

Mega Henriette

tusind tak. uh får helt gåsehud, når du skriver at det er sværere senere, det kunne jeg næsten forestille mig hvor slemt det må være. selvf. kan jeg ikke sætte mig ind i det, men helt klart helere nu end senere....

Man kunne nok altid tage en ekstra lille baby Men når du havde så svære odds for det må du virkelig være glad for de tre børn du fik + bonus det er livsbekræftigende, at det lykkedes, da især når det er imod alle odds

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

ja men det er nok fordi man har set et hjerte slå så man viste jo helt 100 % at det var i live der inde...

næste gang bliver jeg fulgt med scanninger hver 14 dag...

det er nok også klogest at blive fulgt... du har vel også efter alle de gange ret til al den hjælp du kan få??? er det ikke efter 3 aborter, man har ret til ekstra hjælp eller hvad man siger?

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

det er nok også klogest at blive fulgt... du har vel også efter alle de gange ret til al den hjælp du kan få??? er det ikke efter 3 aborter, man har ret til ekstra hjælp eller hvad man siger?

efter 4 gang fik vi afvide men de satte først os igang efter 5 gang... men de følger mig tæt næste gang pga de gange jeg har mistet og så fordi jeg har den kroniske lidelse.. må heller se at komme i seng har en undesøgelse på sygehuset i morgen jeg skal være frisk til... men skriv endelig inde i beskeder

Anmeld

22. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Kris89 skriver:

Hej...

I mandags oplevede jeg desværre en spontan abort. jeg var 9+3. Jeg har slet ikke kunne noget de sidste dage. Tog på arbejde tirsdag, men måtte tage hjem til middag, da jeg brød fuldstændig sammen. idag lige over middag skete det samme..

Vi bor i et lejet hus, som vi har istandsat det sidste halve år ca. Vi mangler kun 3 værelser. soveværelset skal flyttes til kontoret. kontoret et andet værels og soveværelset skulle fungere som børneværelse...

Projekt baby går igang igen så snart jeg holder op med at bløde, men er det dumt af mig at fortsætte med værelserne, for at holde mig igang og tankerne på noget andet??

Er det naivt af mig at tro at jeg snart kan teste positiv igen og at det så lykkedes næste gang? er det for risikabelt? hvad synes i?

Det er der nogle der synes fandt jeg ud af da jeg viste vores børneværelse frem her på baby. vi har mistet 4 gange nu og børneværelse står helt klar, nu ved vi hvad der skal til i næste graviditet. vi vidste at det nok skulle lykkes en dag.

Jeg vil sige til dig at det du føler for er det RIGTIGE! ingen kan fortælle dig hvad der er rigtigt og hvad der er forkert for der er INGEN der kender dine inderste følelser og kender dig bedre end du selv gør.

jeg fik en god terapi ved at lave babyværelse og jeg er ikke ked af at det står tomt i dag for nu er det klar, så når jeg forhåbentlig snart bliver gravid, så skal der hverken males, slibes og knokles, så kan jeg sidde og nyde at alt er som det skal være.

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Ja de er guldvær mine børn og tegne på det kan lykkes selv om man kun har 15-20 % chance for det + - hvor god mands sæd er hihihi...

Det er meget forskeligt hvornår de hjælper en om det er efter 2-3- sa er meget normal.Men du kan altid sige til din læge du ønsker en henvisingen til en gynækolog efter din 1-2 sa kender jeg flere der har gjort. jeg selv kom til til gynækolog efter 1 ma og 2 sa der i sidste i 2003 men i juli 2004 Gik vi fra hinanden så stoppe jeg med gynækolog også der 19 feb midste jeg jo med min datters far og en veninde sagde prøv svend lindberg i kbh ham går jeg hos så han tog mig ind min veninde tog med vi mødes der og der fik jeg jo afvide der i april 2005 jeg have slapslimhinde det betyder man har meget let hved af tabe foster glider ud men den kan jo også være syg osv. så 1 dec vente jeg jo min datter og fik hende den 13 aug 2006. Meget forskelig hvornår en gynækolog ser en om det er efter 2-3 sa med mindre man prøver i ca 6-12 mdr uden held så kan de jo også undersøg jer.

Henriette

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

efter 4 gang fik vi afvide men de satte først os igang efter 5 gang... men de følger mig tæt næste gang pga de gange jeg har mistet og så fordi jeg har den kroniske lidelse.. må heller se at komme i seng har en undesøgelse på sygehuset i morgen jeg skal være frisk til... men skriv endelig inde i beskeder

jeg må også hellere hoppe til køjs... sov godt og TUSIND tak for snakken. føler mig total klar til bare at klø på og komme videre nu håber snart at høre fra dig at i har fået grønt lys og den så er der og bliver der

Anmeld

23. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

jeg må også hellere hoppe til køjs... sov godt og TUSIND tak for snakken. føler mig total klar til bare at klø på og komme videre nu håber snart at høre fra dig at i har fået grønt lys og den så er der og bliver der

var så lidt skal nok give dig en opdate, var lige på sygehuset til undersøgelse i dag for blod i min urin men nu er edr ingen ting så når der er ro på min morbus crohn så må vi gå igang

du må endelig også lige komme med en opdate...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.