først og fremmest kæmpe
til dig... HHåber virkelig ikke det skal overgå andre. det du har været igennem fortjener INGEN!!!
Jeg skal alligevel have taget de to andre værelser først, så der går heldigvis lidt tid inden jeg løber helt tør for noget at lave. og vi har på forhånd bestemt at børneværelset får samme farve som alle andre, så kan være jeg får malet og vi kan ligge nyt gulv derinde, engang når jeg når til det, men så bliver det nok bare opbevaringsværelse til det hele ser ud til at lykkedes for os. For det skla det SKU gøre en dag...
Takker..Ja jeg har været gravid 11 gang i alt første efter min sidste sa der i feb 2005 kom jeg til svend lindberg i kbh og han scanne mig osv og sagde jeg have meget slap slimhinde så derfor kun ca 15-20 % chance for af holde på et foster så min stor søn er et mirakelbarn da hans far og jeg også fik lave sædtest og den var meget meget lav.Jeg bløde også nogle gang med ham og gravid mange gang fra han var 11 mdr til jeg have min sidste sa der 19 feb 2005 blev jeg ikke gravid før der 1 dec 2005 der kom jeg på progestan med det sammen + scanne mig med det sammen troede jeg var 6+0 henne men var 5+5 henne.Fik så min datter der i aug. Men min sidste søn her som nu er 18 mdr her den 23 juni ham blev jeg scanne med hver 14 dag og progestan 3 gang om dagen ind til jeg kom til lidt før nakkefold scanningen var 10+0 henne hos gynækologen.Bløde ikke det vilde med ham som med de andre to.
Som de siger har jeg det ok hved af bleve gravid eller indfor det normal 4-11 mdr.Min første søn kom efter 10-11 mdr.s forsøg fra sidste p-pille min datter kom jo så de ca 8½-9 mdr med min sidste søn her så gik der kun fra 16/12 sidste mens-dag og min sidste mens-dag var den 16/3-09 så mens kom ikke i april teste positiv den 15/4-09 på dag 30 (4+2 henne).Men gynækologen flytte mig til af være korte henne den 20/4 til termin den 24-26 dec og ikke 21 dec til nakkefold satte de den så fast til 24 dec men vi købte så selv 2-3-4 d scaningen og den sagde termin den 18 dec men han kom ud den 23 dec kl 8,27 gik fødeslen ikke selv igang ind den 23 dec kl 8 skulle vi ringede til fødafd og få en tid samme dag til af bleve sat igang med de ville tag vande da jeg den 22 dec afsted på gynækologiske afd igen og var blød som små og 2 finger åben som er ca 3-4 cm.Men det gik pyha selv igang kl 1 snyde veer troede jeg kl 3 vække jeg manden kl 4 var vi på sygehuse kun 2 min mellem veerne og vand tog de kl 8 pga vagt skifte jdm var gal for det skulle været toget for nogle timer siden ca da jeg var 5 cm have bare ondt derfra til hun tog vand og det var grønt blev hun endnu mere gal over den anden jdm vente til hun møde ind men kl 8,27 var han født og de mente hele vejen af han veje ikke over 3200 han tog røven på dem med stormen 4160.Han stor søster veje 3150 også født på 40+2 henne og hans stor bror født på 38+1 veje 2920...Så han er en stor dreng i dag er han de der snart 18 mdr veje 13.5 kg *SS*...
Når det var ikke min meningen det skulle bleve så langt...
JEG HÅBER DU SNART TESTE POSITIV IGEN OG DEN BLEVER DER..

KNUSSS HENRIETTE
Anmeld