SA for 2 dage siden- børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Jeg har lært meget nyt idag..

Det er heller ikke en sygdom man snakker meget om eftersom man sjældent har set tilfælde og der er heller ikke så mange kvinder i landbruget indenfor kvæg endnu.

De er først omkring min generation og det er jo først nu her omkring de vil til at have børn... der skal nok komme focus på det med tiden.

Men når der ikke er registreret tilfælde, har jeg også bare svært ved at tage helt seriøs, at lægen sagde jeg skulle sygemelde mig den dag jeg tog den første positive test...

Kunne ikke lige klare tanken om, at ksulle gå hjemme ni mdr og så lige tage barslen derefter...

jamen er det ikke også noget med der er noget i at hvis man har nogle forskellige kæledyr der hjemme at man skal passe lidt på det med at skifte bur ved dem og sådan... jeg fik nemlig afvide af min læge at jeg ikke skulle ordne bur ved min kanin og samle hundens små pøller op i haven fordi der var noget med nogle bakterier...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

jamen er det ikke også noget med der er noget i at hvis man har nogle forskellige kæledyr der hjemme at man skal passe lidt på det med at skifte bur ved dem og sådan... jeg fik nemlig afvide af min læge at jeg ikke skulle ordne bur ved min kanin og samle hundens små pøller op i haven fordi der var noget med nogle bakterier...

Med kæledyr har jeg kun hørt at man skal holde sig fra katte, eller i vert fald kattelort

Der er bare så mange ting man ikke må som gravid det er da klart man føler man har en grund til det, hvis noget går galt...

må nok indrømme jeg hopper højt og falder ned på alt det der bliver sagt.. rører ikke alkohol, men derudover er der vidst ikke meget jeg overholder eller overholdte da jeg var gravid.

kan ikke rigtig tage det seriøst, men sidder jo også idag med skyldfølelse...

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Med kæledyr har jeg kun hørt at man skal holde sig fra katte, eller i vert fald kattelort

Der er bare så mange ting man ikke må som gravid det er da klart man føler man har en grund til det, hvis noget går galt...

må nok indrømme jeg hopper højt og falder ned på alt det der bliver sagt.. rører ikke alkohol, men derudover er der vidst ikke meget jeg overholder eller overholdte da jeg var gravid.

kan ikke rigtig tage det seriøst, men sidder jo også idag med skyldfølelse...

første gang jeg var gravid gjorde jeg heller ikke men de andre gange gjorde jeg men det var jo fordi jeg troede jeg gjorde noget forkert siden jeg blev ved med at tabe...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

første gang jeg var gravid gjorde jeg heller ikke men de andre gange gjorde jeg men det var jo fordi jeg troede jeg gjorde noget forkert siden jeg blev ved med at tabe...

kan jeg sagtens forstå. er også lidt bange for om jeg bliver pylret hvis jeg bliver gravid igen...

men kunne jeg nu for bib da bare holde op med at bløde. det vælter stadigvæk ud af mig her til aften på 3. dagen???

Anmeld

22. juni 2011

H+S Skjolgborg.

først og fremmest kæmpe  til dig... HHåber virkelig ikke det skal overgå andre. det du har været igennem fortjener INGEN!!!

Jeg skal alligevel have taget de to andre værelser først, så der går heldigvis lidt tid inden jeg løber helt tør for noget at lave. og vi har på forhånd bestemt at børneværelset får samme farve som alle andre, så kan være jeg får malet og vi kan ligge nyt gulv derinde, engang når jeg når til det, men så bliver det nok bare opbevaringsværelse til det hele ser ud til at lykkedes for os. For det skla det SKU gøre en dag...

Takker..Ja jeg har været gravid 11 gang i alt første efter min sidste sa der i feb 2005 kom jeg til svend lindberg i kbh og han scanne mig osv og sagde jeg have  meget slap slimhinde så derfor kun ca 15-20 % chance for af holde på et foster så min stor søn er et mirakelbarn da hans far og jeg også fik lave sædtest og den var meget meget lav.Jeg bløde også nogle gang med ham og gravid mange gang fra han var 11 mdr til jeg have min sidste sa der 19 feb 2005 blev jeg ikke gravid før der 1 dec 2005 der kom jeg på progestan med det sammen + scanne mig med det sammen troede jeg var 6+0 henne men var 5+5 henne.Fik så min datter der i aug. Men min sidste søn her som nu er 18 mdr her den 23 juni ham blev jeg scanne med hver 14 dag og progestan  3 gang om dagen ind til jeg kom til lidt før nakkefold scanningen var 10+0 henne hos gynækologen.Bløde ikke det vilde med ham som med de andre to.

Som de siger har jeg det ok  hved af bleve gravid eller indfor det normal 4-11 mdr.Min første søn kom efter 10-11 mdr.s forsøg fra sidste p-pille min datter kom jo så de ca 8½-9 mdr med min sidste søn her så gik der kun fra 16/12 sidste mens-dag og min sidste mens-dag var den  16/3-09 så mens kom ikke i april teste positiv den 15/4-09 på dag 30 (4+2 henne).Men gynækologen flytte mig til af være korte henne den 20/4 til termin den 24-26 dec og ikke 21 dec til nakkefold satte de den så fast til 24 dec men vi købte så selv 2-3-4 d scaningen og den sagde termin den 18 dec men han kom ud den 23 dec kl 8,27 gik fødeslen ikke selv igang ind den 23 dec kl 8 skulle vi ringede til fødafd og få en tid samme dag til af bleve sat igang med de ville tag vande da jeg den 22 dec afsted på gynækologiske afd igen og var blød som små og 2 finger åben som er ca 3-4 cm.Men det gik pyha selv igang kl 1 snyde veer troede jeg kl 3 vække jeg manden kl 4 var vi på sygehuse kun 2 min mellem veerne og vand tog de kl 8 pga vagt skifte jdm var gal for det skulle været toget for nogle timer siden ca da jeg var 5 cm have bare ondt derfra til hun tog vand og det var grønt blev hun endnu mere gal over den anden jdm vente til hun møde ind men kl 8,27 var han født og de mente hele vejen af han veje ikke over 3200 han tog røven på dem med stormen 4160.Han stor søster veje 3150 også født på 40+2 henne og hans stor bror født på 38+1 veje 2920...Så han er en stor dreng i dag er han de der snart 18 mdr veje 13.5 kg *SS*...

Når det var ikke min meningen det skulle bleve så langt...

JEG HÅBER DU SNART TESTE POSITIV IGEN OG DEN BLEVER DER..

KNUSSS HENRIETTE

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

kan jeg sagtens forstå. er også lidt bange for om jeg bliver pylret hvis jeg bliver gravid igen...

men kunne jeg nu for bib da bare holde op med at bløde. det vælter stadigvæk ud af mig her til aften på 3. dagen???

det er meget normalt en af gangene blødte jeg i 8 eller var det 9 dage...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Henriette1976 skriver:

Takker..Ja jeg har været gravid 11 gang i alt første efter min sidste sa der i feb 2005 kom jeg til svend lindberg i kbh og han scanne mig osv og sagde jeg have  meget slap slimhinde så derfor kun ca 15-20 % chance for af holde på et foster så min stor søn er et mirakelbarn da hans far og jeg også fik lave sædtest og den var meget meget lav.Jeg bløde også nogle gang med ham og gravid mange gang fra han var 11 mdr til da jeg teste positiv der 1 dec 2005 kom jeg på progestan med det sammen + scanne med min som som nu er 18 mdr her den 23 juni ham blev jeg scanne med hver 14 dag og progestan  3 gang om dagen ind til jeg kom til lidt før nakkefold scanningen var 10+0 henne hos gynækologen.Bløde ikke det vilde med ham som med de andre to.

Som de siger har jeg det ok  hved af bleve gravid eller indfor det normal 4-11 mdr.Min første søn kom efter 10-11 mdr.s forsøg fra sidste p-pille min datter kom jo så de ca 8½-9 mdr med min sidste søn her så gik der kun fra 16/12 sidste mens-dag og min sidste mens-dag var den  16/3-09 så mens kom ikke i april teste positiv den 15/4-09 på dag 30 (4+2 henne).Men gynækologen flytte mig til af være korte henne den 20/4 til termin den 24-26 dec og ikke 21 dec til nakkefold satte de den så fast til 24 dec men vi købte så selv 2-3-4 d scaningen og den sagde termin den 18 dec men han kom ud den 23 dec kl 8,27 gik fødeslen ikke selv igang ind den 23 dec kl 8 skulle vi ringede til fødafd og få en tid samme dag til af bleve sat igang med de ville tag vande da jeg den 22 dec afsted på gynækologiske afd igen og var blød som små og 2 finger åben som er ca 3-4 cm.Men det gik pyha selv igang kl 1 snyde veer troede jeg kl 3 vække jeg manden kl 4 var vi på sygehuse kun 2 min mellem veerne og vand tog de kl 8 pga vagt skifte jdm var gal for det skulle været toget for nogle timer siden ca da jeg var 5 cm have bare ondt derfra til hun tog vand og det var grønt blev hun endnu mere gal over den anden jdm vente til hun møde ind men kl 8,27 var han født og de mente hele vejen af han veje ikke over 3200 han tog røven på dem med stormen 4160.Han stor søster veje 3150 også født på 40+2 henne og hans stor bror født på 38+1 veje 2920...Så han er en stor dreng i dag er han de der snart 18 mdr veje 13.5 kg *SS*...

Når det var ikke min meningen det skulle bleve så langt...

JEG HÅBER DU SNART TESTE POSITIV IGEN OG DEN BLEVER DER..

KNUSSS HENRIETTE

Det er dejligt at det blev en glædes historie fra dig. selvom det lyder som en meget sej kamp for at nå dertil. når det så samtidig skulle være gal med sæden også.

Tusind tak det håber vi også rigtig meget... det ville være en drøm at blive gravid igen snart og beholde det...

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

det er meget normalt en af gangene blødte jeg i 8 eller var det 9 dage...

Føj da... så længe jeg bæøder kan vi jo ikke prøve igen... så kan man bare gå og blive mindet om at det gik galt

Kunne være rart at prøve igen og måske komme lidt videre på den måde...

Anmeld

22. juni 2011

sweet

Kris89 skriver:

Føj da... så længe jeg bæøder kan vi jo ikke prøve igen... så kan man bare gå og blive mindet om at det gik galt

Kunne være rart at prøve igen og måske komme lidt videre på den måde...

altså de gange vi er gået igang med at prøve igen... altså lige efter jeg har holdt med at bløde så kommer det hele lidt på afstand... og de andre gange jeg har stået med en test har jeg sagt til mig selv, ikke bliv for glad endnu for det kan godt nå at gå galt...

det væreste ved den sidste gang her var nok at se hjerte blink i 6+6 og så at der ikke var noget da jeg var til den anden scanning.. det var sku lidt hårdt for der var jeg begyndt at tro på det nok skulle lykkedes

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

sweet skriver:

altså de gange vi er gået igang med at prøve igen... altså lige efter jeg har holdt med at bløde så kommer det hele lidt på afstand... og de andre gange jeg har stået med en test har jeg sagt til mig selv, ikke bliv for glad endnu for det kan godt nå at gå galt...

det væreste ved den sidste gang her var nok at se hjerte blink i 6+6 og så at der ikke var noget da jeg var til den anden scanning.. det var sku lidt hårdt for der var jeg begyndt at tro på det nok skulle lykkedes

åh kunne forestile mig det var hårdt Heldigivs på en måde nåede jeg ikke til scanning inden det gik galt. Jeg nåede måske ikke helt at opfatte det var rigtigt.

Et eller andet sted håber jeg at jeg kommer hurtigst muligt til scanning næste gang for at se at alt er som det skal være, men kan egentlig godt se når du skriver det, at det at se at alt er som det skal være og så miste må være endnu værre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.