ihh håber :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

maria87

stort tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

BettesBetSki

stort stort tillykke!!!

Og guuuud hvor er jeg jaloux!! Vi prøver også at blive gravide derhjemme og er gået 8 dage over tid og har kvalme, anderledes følelser i maven osv. men tester stadig negativ...  Dog testede min søster også først positiv i 8 uge, så håber bare det ligger i min familie at vi alle har lavt HCg niveau... Men nøøøj jeg håber der snart kommer en streg mere på testen!

Endnu engang tillykke

Anmeld

28. juni 2011

Ardijana

BettesBetSki skriver:

stort stort tillykke!!!

Og guuuud hvor er jeg jaloux!! Vi prøver også at blive gravide derhjemme og er gået 8 dage over tid og har kvalme, anderledes følelser i maven osv. men tester stadig negativ...  Dog testede min søster også først positiv i 8 uge, så håber bare det ligger i min familie at vi alle har lavt HCg niveau... Men nøøøj jeg håber der snart kommer en streg mere på testen!

Endnu engang tillykke

Maaange tak er så glad at det ikke kan beskrives, når man har prøvet i så lang tid, og puls at jeg har en underlivs sygdom, så kan det svære at blive gravid. jeg er overlykkelig  

Håber også for det lykkes for dig kryders finger for dig kan godt forstå hvordan du har det. , 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.