ihh håber :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Ardijana

undskyld jeg først svar idag.  Jeg tager det meget roligt, min skønne forlovede ordner alt rengøring og vasketøj, det er skønt

Men har taget en test mere, der er meget mere at se  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ardijana skriver:

undskyld jeg først svar idag.  Jeg tager det meget roligt, min skønne forlovede ordner alt rengøring og vasketøj, det er skønt

Men har taget en test mere, der er meget mere at se  

Du er da bare super gravid. Kæmpe stort tillykke. Ved hvordan det er at kæmpe for at få barn. Og det er helt fantastisk når man pludselig når sit mål. Håber du får en skøn graviditet.

Anmeld

26. juni 2011

Ardijana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er da bare super gravid. Kæmpe stort tillykke. Ved hvordan det er at kæmpe for at få barn. Og det er helt fantastisk når man pludselig når sit mål. Håber du får en skøn graviditet.

Mange Taaak Jeg blev superglad da testen blev positiv, når man har prøvet i så lang tid, og plus at have mistet en før. Håber det hele er som det skal være den her gang 

Anmeld

26. juni 2011

Ardijana skriver:

Mange Taaak Jeg blev superglad da testen blev positiv, når man har prøvet i så lang tid, og plus at have mistet en før. Håber det hele er som det skal være den her gang 

Gør jeg også  Mange gange held og lykke med det. 

Anmeld

26. juni 2011

Ardijana skriver:

Anmeld

26. juni 2011

Ardijana skriver:

Anmeld

26. juni 2011

baby012

Ardijana skriver:

Hejsa folkens

Mig og min forlovede som har været sammen i 7år nu, prøver på at få en lille. jeg har prøvet at miste en gang. og det er 1 1/2 år siden. idag teste jeg positivefter vi har prøve i lang tid, men jeg har lysebrunt udflåd nogen som ved om det er normalt og har også milde mens smerter ?

håber i kan hjælpe 

jeg er i uge 13 og jeg gavde brunligt udflåd i hele starten a min graviditet, faktisk også lette blødninger, men den bette havde det helt fint, og havde det også for to uger siden det er helt normalt, mange gange er det "rester" som livmoderen skal a med .. 

men er du urolig syns jeg du skal tage en TS. det hjalp mig rigtig meget da jeg også har prøvet at miste før.. 

Anmeld

26. juni 2011

Ardijana

gravid20 skriver:

jeg er i uge 13 og jeg gavde brunligt udflåd i hele starten a min graviditet, faktisk også lette blødninger, men den bette havde det helt fint, og havde det også for to uger siden det er helt normalt, mange gange er det "rester" som livmoderen skal a med .. 

men er du urolig syns jeg du skal tage en TS. det hjalp mig rigtig meget da jeg også har prøvet at miste før.. 

blever mere rolig at hører fra jer alle andre  

Men man går stadigvæk og er lidt bekymret, når man har mistet den før.  jeg hade meget meget lidt meget lysebrunt udflåd, nu er udflåd normalt. men har mens smerter,  og kan ikke tag efter min mens smerter så meget, da jeg også har en underlivs sygdom (endometriose) men nu må jeg se hvad lægens test siger imorgen  håber på POSITIV  

men hvad er en TS?

Anmeld

27. juni 2011

baby012

Ardijana skriver:

blever mere rolig at hører fra jer alle andre  

Men man går stadigvæk og er lidt bekymret, når man har mistet den før.  jeg hade meget meget lidt meget lysebrunt udflåd, nu er udflåd normalt. men har mens smerter,  og kan ikke tag efter min mens smerter så meget, da jeg også har en underlivs sygdom (endometriose) men nu må jeg se hvad lægens test siger imorgen  håber på POSITIV  

men hvad er en TS?

- for at der er de to magiske streger !

TS- er en tryghedsskanning. jeg har fået to, en i uge 8 og en i uge 11. der for man hjerte og det hele at se.. så det er utrolig beroligende.. du skal bare bede om en ved din læge, så får du en henvisning, og så sparre man de 5 - 900 kr. det normalt koster  

håber på en opdatering  .

& på et posetivt resultat.. 

Anmeld

27. juni 2011

Ardijana

Den var positiv positiv positiv ih glæder mig så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.