ihh håber :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Ardijana

Hejsa folkens

Mig og min forlovede som har været sammen i 7år nu, prøver på at få en lille. jeg har prøvet at miste en gang. og det er 1 1/2 år siden. idag teste jeg positivefter vi har prøve i lang tid, men jeg har lysebrunt udflåd nogen som ved om det er normalt og har også milde mens smerter ?

håber i kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Ems30

Jeg er 6+2 henne, og har også milde menses-smerter. Er top-forvirret, for er bange for at det er en sa. Jeg vil ikke gøre dig bange, så det eneste du kan gøre er at vente. Krydser fingre for dig.

Anmeld

22. juni 2011

Noahmor

Ardijana skriver:

Hejsa folkens

Mig og min forlovede som har været sammen i 7år nu, prøver på at få en lille. jeg har prøvet at miste en gang. og det er 1 1/2 år siden. idag teste jeg positivefter vi har prøve i lang tid, men jeg har lysebrunt udflåd nogen som ved om det er normalt og har også milde mens smerter ?

håber i kan hjælpe 

Det havde jeg også lige inden jeg testede positiv og har idag en skøn dreng på 5 måneder. 

Anmeld

23. juni 2011

Ardijana

skal til lægen på fredag, så kryder finger at det går som det skal  

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

det er meget normalt at bløde lidt i starten og det skal nok gå Tillykke med graviditeten

Anmeld

24. juni 2011

Ardijana

så var jeg til lægen idag med en urinprøve, den viste hverken Ja eller Nej,  lægen sagde at jeg skulle komme igen på mandag, da den her lage lige på vippe til at være positiv håber den er helt positiv på mandag

Anmeld

24. juni 2011

Ardijana

svag positiv det kan man se på billed, men håber der er noget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

svag positiv det kan man se på billed, men håber der er noget  

Altså to streger er to streger. Og den der er da ret så tydelig!!   

Anmeld

25. juni 2011

Carina1977

Der er da ingen tvivl

Jeg mener at have hørt at lægens teste, først giver udslag, når man har et højere hcg, fordi deres ikke er så følsomme, som mange af de teste man idag kan købe. Mener at have læst det et sted....så måske derfor de ikke var så sikre hos lægen.

Jeg vil i hvert fald godt skrive tillykke

Anmeld

25. juni 2011

SussieThyssen

Ardijana skriver:

Hejsa folkens

håber i kan hjælpe 

Ja..det er helt normalt..men tag den lidt med ro..og pas på dig.

Og stort tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.