Intimbarbering.. Gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Anonym

SussieThyssen skriver:

Nix..der er et formål med at det er der, desuden bryder jeg mig ikke om at gå rundt og ligne en baby og endelig, så kan min hud slet ikke holde til det.
Men..det får en tur med saksen med jævne mellemrum

Kærligst
Sussie

Hvad er formålet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Lou87

Jeg er med på striben her også
Synes også som nogen skriver man ligner et lille barn downthere hvis der ikk er bare "lidt" ...

Samme med manden, der skal sku være lidt, men IKK busk!
Og "koglerne" må gerne være helt glatte.

Anmeld

22. juni 2011

modesty

Nej, jeg synes det er grimt. Den eneste grund til at jeg skulle gøre det, er for det seksuelle. Jeg kan godt lide den helt glatte følelse. Men man skal jo fandeme holde det ved lige hver anden dag - der er ikke noget mere ucharmerende end stubbe down under. Eller blive vokset, men der er stubbe-problemet jo også. Desuden er mine indre skamlæber lidt halvlange, så det kan godt nogle gange være lidt ubehageligt at der er helt bart. Når man f.eks skal cykle. Jeg trimmer længden.

Jeg ville dø hvis min mand gjorde noget ved sine hår. Jeg synes det er SÅ fimset og umandigt med en mand der barberer sig dernede.

Anmeld

22. juni 2011

BabyMiracle <3

Jeg er med på striben
Jeg kan hverken have en busk, eller ingenting..
Så jeg har altid haft en stibe..
Eller, har også haft et hjerte, men er du sindsyg det tog lang tid ..  

Anmeld

22. juni 2011

Mi

SussieThyssen skriver:

Nix..der er et formål med at det er der, desuden bryder jeg mig ikke om at gå rundt og ligne en baby og endelig, så kan min hud slet ikke holde til det.
Men..det får en tur med saksen med jævne mellemrum

Kærligst
Sussie

Helt enig.

Anmeld

22. juni 2011

Michael healer

Anjamichell skriver:

Jo det kan du tro at der er mange mænd der gør og heldigvis!! Jeg har bedt dem om det jeg har været sammen med i forhold men for det meste har de gjort det af sig selv... Trimmet hårene forneden og under armene.. Der er da ikk noget mere ulækkert end en mand hvor sveden hænger i hårene især under armene!! Og så bli'r det helt vådt og drypper!! Aaaaadddd

Så hvis en mand sveder så meget, hvor det lige frem hænger og drypper under armene, hvilket jeg nu aldrig selv har prøvet, hvad sker der så, når han har gjort som du skriver og sveder lige så meget ?

Anmeld

22. juni 2011

Michael healer

annec skriver:

Jeg syntes faktisk der er mange mænd der gør det

Ja åbenbart, dette var jeg så ikke klar over

Anmeld

22. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Michael healer skriver:

Så hvis en mand sveder så meget, hvor det lige frem hænger og drypper under armene, hvilket jeg nu aldrig selv har prøvet, hvad sker der så, når han har gjort som du skriver og sveder lige så meget ?

Ja så er hårene jo bestemt ikk så lange og bli'r derfor ikk sådan noget vådt og slasket noget :-)

Anmeld

22. juni 2011

Michael healer

Anjamichell skriver:

Ja så er hårene jo bestemt ikk så lange og bli'r derfor ikk sådan noget vådt og slasket noget :-)

Nå på den måde, for mente at det ville jo dryppe under alle omstændigheder lige meget hvad, og det syntes jeg da heller ikke lyder særligt lækkert i sig selv

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Michael healer skriver:

Nej det gør jeg ikke, tror nu heller ikke der er så mange mænd der gør dette , hvis overhoved nogle he he

Min kæreste gør det?
Men jeg skifter mellem helt glat eller en stribe, men efter jeg blev gravid blev jeg dårlig til og huske det. Synd for min kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.