Intimbarbering.. Gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

PernilleogDennis

min kæreste fjerner også sit, og jeg mit, jeg er ikke til hår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Jeg fjerner alt .. men nu hvor jeg er gravid er det blevet en større opgave hehe . såå det er kun blevet fjernet 3 gange på 8 måneder . hmm  haha

Puha, ja det er ikke nemt længere.

Jeg fjerner ikke alt, men har en lille stribe. Jeg fjerner kun alt, hvis jeg laver rod i "frisuren" - så fjerner jeg alt, så jeg kan starte på en frisk. Men synes egentlig ikke selv det ser så pænt ud når den er hel skaldet!

Men ja, det bliver ikke holdt så fint for tiden, da det bare er SÅ svært at komme til for maven.

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

venter på det vokser ud, så jeg kan blive vokset...

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Jeg plejer at have en stribe. Synes det bliver for lillepige agtigt at fjerne alt... Og kæresten har det på samme måde.

Men er højgravid i øjeblikket, så nu lader jeg det altså gro. Tør ikke barbere hvor jeg ikke kan se. Og stoler ikke nok på mig selv og et spejl

Og er nu også til en mand med hår

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Frk.S skriver:

Puha, ja det er ikke nemt længere.

Jeg fjerner ikke alt, men har en lille stribe. Jeg fjerner kun alt, hvis jeg laver rod i "frisuren" - så fjerner jeg alt, så jeg kan starte på en frisk. Men synes egentlig ikke selv det ser så pænt ud når den er hel skaldet!

Men ja, det bliver ikke holdt så fint for tiden, da det bare er SÅ svært at komme til for maven.

haha, jaa, det er længe siden jeg har "set" den sidst .. lidt ubehageligt faktisk . det er kun foran spejlet jeg kan ..

Anmeld

22. juni 2011

lucas<3

Anonym skriver:

jeg fjerner ALT. laver barsiliansk voks på mig selv

av av ..

Anmeld

22. juni 2011

Wimmie

Ej, mænd skal bare ikke fjerne alt; det ser SÅ forkert ud...sådan en bleg og skaldet ting...

Jeg trimmer

Det må gerne være bare lidt naturligt uden at være en "skov", hehe

Anmeld

22. juni 2011

Ryberg

jeg fjerner ikke alt.. jeg har en lille stribe....

Glemmer aldrig engang hvor jeg fjernede det hele og kiggede mig i spejlet.. følte mig som en 10 årig.... og synes det ville være akavet for mig at tænke at min kæreste tændte på et barn....

Så derfor en stribe... (ikke særlig bred)

+ så kan jeg også altid bevise at jeg er true blond hahaha

Anmeld

22. juni 2011

Mi

Anonym skriver:

jeg fjerner ALT. laver barsiliansk voks på mig selv

AV

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

PernilleogDennis skriver:

min kæreste fjerner også sit, og jeg mit, jeg er ikke til hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.