Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michael healer skriver: Nej det gør jeg ikke, tror nu heller ikke der er så mange mænd der gør dette , hvis overhoved nogle he he
Nej det gør jeg ikke, tror nu heller ikke der er så mange mænd der gør dette , hvis overhoved nogle he he
Not true!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fjerner simpelthen alt . Både intim, under armene, selve armene og mine ben. Kan ikke li' hår de steder
Og jo der er rigtig mange mænd der fjerner alt, eller trimmer det helt ned .. Synes jeg nu også er bedst.
Jeg har stemt andet, det jeg prøver det hele i perioder. Det kommer an på, hvad jeg lige har lyst til af frisure, når jeg er klar med skraberen - eller hvad manden lige ønsker
og ja han studser sig så også , når jeg synes
Jeg beholder en stribe, hverken min kæreste eller jeg er til helt glat, synes det minder for meget om et barn hvadenten det er mand eller kvinde der gør det
normalt fjerner jeg det hele men kun 1 gang pr uge til 1 gang hver 14. dag - selvom kæresten syesn dete r lidt lidt..
men kan ikke komme til for maven længere.. sidstegang tog det min. 30 min og det gider jeg ikke..
kæresten han trimmer hårene når jeg husker ham op det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128