Intimbarbering.. Gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Anonym

lucas<3 skriver:

av av ..

ja det gør lidt av. og besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Anonym

Mi skriver:

AV

ja det gør lidt ondt. besværligt er det også

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

jeg fjerner alt mit,

-Men... har meget tykke hår strå, så når det har fået lov at vokse 1-2 dage, så er det ikke særligt pænt, håret vokser nogle steder under huden, og skal pilles ud med pinsæt.
jeg får så grimme røde pletter / sår der hvor jeg piller dem ud fra. jeg bruger gel og skraber..

er der nogle der har nogle råd til hvordan jeg kan blive flot og hel uden sår osv...

mht manden, han trimmer hårene ved siden af pikken, og hiver de få hår der er på nosserne ud. resten bliver kun trimmet ¨år det er alt for langt

Anmeld

22. juni 2011

annec

Michael healer skriver:

Nej det gør jeg ikke, tror nu heller ikke der er så mange mænd der gør dette , hvis overhoved nogle he he

Jeg syntes faktisk der er mange mænd der gør det

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Jeg "trimmer" det... Synes det er for lillepige agtigt at være helt glat, og synes en "urskov" er total klam så her er det sådan midt imellem... Nok mest til den glatte side..

Havde engang en kæreste der barberede alt væk forneden, my god det så mærkeligt ud!! Jeg foretrækker helt klart en smule hår ved manden... Ikke for meget.

Anmeld

22. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Michael healer skriver:

Nej det gør jeg ikke, tror nu heller ikke der er så mange mænd der gør dette , hvis overhoved nogle he he

Jo det kan du tro at der er mange mænd der gør og heldigvis!! Jeg har bedt dem om det jeg har været sammen med i forhold men for det meste har de gjort det af sig selv... Trimmet hårene forneden og under armene.. Der er da ikk noget mere ulækkert end en mand hvor sveden hænger i hårene især under armene!! Og så bli'r det helt vådt og drypper!! Aaaaadddd

Anmeld

22. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Og jeg fjerner selv alt... Hver gang jeg er i bad så det bli'r holdt nede!! Men hold da op hvor er det svært når man er højgravid og maven er sunket!!

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Fjerner du dit hår?

Nix..der er et formål med at det er der, desuden bryder jeg mig ikke om at gå rundt og ligne en baby og endelig, så kan min hud slet ikke holde til det.
Men..det får en tur med saksen med jævne mellemrum

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juni 2011

Aves.

KittyGirl skriver:

jeg fjerner ikke alt.. jeg har en lille stribe....

Glemmer aldrig engang hvor jeg fjernede det hele og kiggede mig i spejlet.. følte mig som en 10 årig.... og synes det ville være akavet for mig at tænke at min kæreste tændte på et barn....

Så derfor en stribe... (ikke særlig bred)

+ så kan jeg også altid bevise at jeg er true blond hahaha

Præcis hvad jeg ville skrive... enig hele vejen igennem..

Anmeld

22. juni 2011

lucas<3

Anonym skriver:

ja det gør lidt av. og besværligt

Tror jeg gerne på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.