Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi vil da også være med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg vil også spamme lidt er ikke så aktiv for tiden, læser dog lidt med på sidelinjen Her er lidt billeder af min lille sveske som snart bliver 6 mdr??
Laura25 skriver: Tak. Ja, jeg beklager altså meget at jeg har været så LIDT aktiv herinde siden fødslen...vi har haft en lidt hård start, men er nu ved at være godt kørende og i topform- så nu lover jeg at være mere aktiv herinde igen. Selvom jeg ikke har været så synlig herinde, så har jeg nydt at følge med hos jer og jeres små lækre guldklumper (får vi mon snart nye billeder af din lille Alfred?)!
Tak. Ja, jeg beklager altså meget at jeg har været så LIDT aktiv herinde siden fødslen...vi har haft en lidt hård start, men er nu ved at være godt kørende og i topform- så nu lover jeg at være mere aktiv herinde igen. Selvom jeg ikke har været så synlig herinde, så har jeg nydt at følge med hos jer og jeres små lækre guldklumper (får vi mon snart nye billeder af din lille Alfred?)!
Dejligt I er kommet ovenpå!! Har netop lagt lidt billeder ind af Alfred! Kommer du den 5. juli??
uh nogle smækre lækre unger i har jer alle sammen
Vil da også lige smide et par af min skønne lille Laura
/Christina - ButterflyPhoto.dk
Jeg er også nødt til at spamme jer med Ida-pics!! Hun er begyndt at trille fra ryg til mave! Regner med at følge hende i skole her efter sommerferien! Det går jo så stærkt!!
Lidt billeder af vores dejlige Benjamin (5 måneder gammel)
Charlotte89 skriver: Lidt billeder af vores dejlige Benjamin (5 måneder gammel)
Er du vimmer han er lækker!
Sofia skriver: Er du vimmer han er lækker!
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128