Billedrunde :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
37 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

piadas

Er det ikke ved at være længe siden? Jeg har haft en lortedag, så vis mig nogle billeder af jeres dejlige bebser, så jeg kan komme i bedre humør!

I får lige de nyeste af Ida - uh altså, hvor det bare går ALT for hurtigt. Hun triller ikke endnu, men det varer ikke længe. Hun mangler bare lige, at få hendes fede mås med rundt, så er den der!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Lene76

her er et par stykker af mine dejlige unger......  

Anmeld

21. juni 2011

Lene76

det er nu nogle lækkere unger vi har Pia

Anmeld

21. juni 2011

piadas

Lene76 skriver:

det er nu nogle lækkere unger vi har Pia

Haha, jeg skulle lige til at skrive det samme! Hold op hvor din store datter (jeg kan ikke huske, hvad hun hedder) ligner dig!

Anmeld

21. juni 2011

Lene76

piadas skriver:

Haha, jeg skulle lige til at skrive det samme! Hold op hvor din store datter (jeg kan ikke huske, hvad hun hedder) ligner dig!

hehe

Cecilie hedder min mands den store ( hende i det sorte og grønne tøj)

Mille hedder min den store, og ja hun er en kopi  Nanna er osse en kopi af mig da jeg var lille dog har jeg osse mørkebrune øjne, hvilket jeg stadigvæk tvivler på at hun får. Viktor ligner osse mig.... og min svigerfar, så lidt har min mands gener vist sig hehe....

Anmeld

21. juni 2011

piadas

Lene76 skriver:

hehe

Cecilie hedder min mands den store ( hende i det sorte og grønne tøj)

Mille hedder min den store, og ja hun er en kopi  Nanna er osse en kopi af mig da jeg var lille dog har jeg osse mørkebrune øjne, hvilket jeg stadigvæk tvivler på at hun får. Viktor ligner osse mig.... og min svigerfar, så lidt har min mands gener vist sig hehe....

Nåå, ja! Det bliver spændende om Nanna kommer til at ligne Mille!

Jeg er i hvert fald spændt på, om Ida kommer til at ligne Lea, men jeg tror faktisk ikke, hun bliver en tro kopi, for på babybillederne ligner Ida mere en blanding af Oliver og Lea, men nu må vi se!

Anmeld

21. juni 2011

Lene76

piadas skriver:

Nåå, ja! Det bliver spændende om Nanna kommer til at ligne Mille!

Jeg er i hvert fald spændt på, om Ida kommer til at ligne Lea, men jeg tror faktisk ikke, hun bliver en tro kopi, for på babybillederne ligner Ida mere en blanding af Oliver og Lea, men nu må vi se!

altid spændende og se hvor meget de ligner hinanden..... med vægten er Nanna lidt bagud men det var hun allerede fra start. Ska ha sp imorgen så må vi se hva vægten siger, vores egen vægt snyder lidt med vægten du ved sådan plus minus så den kan man ik regne med.... men tror hun vejre imellem 5 og 6 kg men nu må vi se  

Anmeld

21. juni 2011

piadas

Lene76 skriver:

altid spændende og se hvor meget de ligner hinanden..... med vægten er Nanna lidt bagud men det var hun allerede fra start. Ska ha sp imorgen så må vi se hva vægten siger, vores egen vægt snyder lidt med vægten du ved sådan plus minus så den kan man ik regne med.... men tror hun vejre imellem 5 og 6 kg men nu må vi se  

Det bliver spændende! Jeg glæder mig til 5 mdr.s. undersøgelsen hos lægen, så jeg også kan få Ida vejet. Hun rundede 7,5 kg. for snart to uger siden, så der er noget at slæbe rundt på - men det er vist tydeligt at se på billederne! Hun er også lidt tykkere end Oliver og Lea var som babyer - bare det ikke betyder, at hun har arvet mine fede gener!

Anmeld

22. juni 2011

Mettemus

Øv med lortedag i går - skal vi lade den ligge der, eller vil du gå i detaljer?

Men så er det jo heldigt at du har  tre skønne unger der kan lyse dine hverdag lidt op De er så søde! Og hvor blir hun stor, Ida. Hun ser ud som om hun har go'e ben - lissom Laurits, SÅ dejligt

I får lige et par billeder her fra også

Anmeld

22. juni 2011

Lilje82

De er jo alt for skønne de små

Her er da lige et par af Noah også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.