Billedrunde :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Forbered Jer på billedspam! Da jeg så tråden i morges hev jeg kameraet fra, så det er dugfrisk billeder - alle fra i dag. Er han ikke bare blevet dejlig tyk igen?! 700gram siger jeg dig! 700 gram Niller!

Billede 1 og 2: Man kan ikke længere lade ting ligge for tæt på legetæpperne!

Billede 3 og 4: efter en god gang hirsegrød med revet pære

Billede 5: af en eller anden mærkelig grund skubber han sig altid ud på de kanter.

Billede 6,7 og 8: Charming? Og yearh!

Billede 9: Bemærk ny-anskaffede kinder hængende på skuldrene!

Billede 10 og 11: Mor troede jeg sov til middag. Det er bare lidt svært at sove i den her stilling... 

Sorry jeg ikke kunne vælge i mellem dagens billeder! 

Hvilket kamera har I Carina - det er vist ikke kun det lækre Johs mos motiv der gør billederne knaldgode!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hvilket kamera har I Carina - det er vist ikke kun det lækre Johs mos motiv der gør billederne knaldgode!?

Det har da kun noget med motivet og fotografen at gøre Anne 

Det er et canon eos 500D 

Hvor er Felixen lækker og stadig med sit eget "Felix udtryk"

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Det har da kun noget med motivet og fotografen at gøre Anne 

Det er et canon eos 500D 

Hvor er Felixen lækker og stadig med sit eget "Felix udtryk"

Klart klart! Det er spejlrefleks ikke? Åh, måske skal jeg overgive mig og spare op til sådan ét, og så beholde kompaktkameraet som back-up... beslutninger beslutninger... (som slet ikke er nødvendige at træffe, for der er ikke finanser til nyt kamera pt...)

Anmeld

22. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Det er dæl'dytme nogle lækre unger vi har!!!! 

Og stakkels dig Pia, det var da virkelig en møgtirsdag!! 

Og så til billeder - der var ikke sat tal på hvor mange vel? 

1: Felix hører børnemusik mens mor skolder flasker

2: De der hænder er helt kanon at proppe i munden - hele tiden!

3: Hvad?!

4: Savlefis..

5: Jeg sover!

6: Årh, lille fedlinge-hånd!

7: Jeg ææælsger altså den flaske! I dag på motorvejen fra Odense fik lille-Lixen sult krise! Wupti, frem med en varm flaske, og knægten var fodret af inden vi nåede Lillebæltsbroen! 

Wow! Hvad skete der lige der? Hvor er din baby, Anne? Jeg vidste ikke, Felix har en storebror!!!!

Der er da virkelig sket noget! Men den vej går det jo - desværre, de måtte altså godt være lillebitte lidt endnu, hvis det stod til mig!

Men hvor er han da en lækkermås!

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Wow! Hvad skete der lige der? Hvor er din baby, Anne? Jeg vidste ikke, Felix har en storebror!!!!

Der er da virkelig sket noget! Men den vej går det jo - desværre, de måtte altså godt være lillebitte lidt endnu, hvis det stod til mig!

Men hvor er han da en lækkermås!

Jeg ved det virkelig ikke Pia! Og det værste er, at det er ligesom om, at det skete på en nat... Helt seriøst. En morgen jeg samlede ham op af tremmesengen tænkte jeg bare: "Hvem er du! og hvor er min baby!?"

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Lækre unger! Her er et par stykker af vores skønne lille Charlie-basse!

Hvor er han fin Laura! Er det rigtigt græs han ligger i? Jeg pønser på udendørsbilleder af Felix, næste gang vejret er til det... Lad os nu se om jeg får det ført ud i livet

Anmeld

22. juni 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Hvor er han fin Laura! Er det rigtigt græs han ligger i? Jeg pønser på udendørsbilleder af Felix, næste gang vejret er til det... Lad os nu se om jeg får det ført ud i livet

Tak søde Anne og kan da kun sige de samme og din lille Felix! Nix, det er snydegræs- eller rettere et aktivitets/babytæppe jeg har syet til ham. Det er snedigt med sådan noget fototryk!

Anmeld

22. juni 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Jeg ved det virkelig ikke Pia! Og det værste er, at det er ligesom om, at det skete på en nat... Helt seriøst. En morgen jeg samlede ham op af tremmesengen tænkte jeg bare: "Hvem er du! og hvor er min baby!?"

Ja hold da op baby Felix er jo blevet stor Jeg tror helt bestemt du har snydt og haft en baby i forvejen

Ej han er aaaaalt for lækker Anne

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Tak søde Anne og kan da kun sige de samme og din lille Felix! Nix, det er snydegræs- eller rettere et aktivitets/babytæppe jeg har syet til ham. Det er snedigt med sådan noget fototryk!

Snedigt!

Anmeld

22. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Øv med lortedag i går - skal vi lade den ligge der, eller vil du gå i detaljer?

Men så er det jo heldigt at du har  tre skønne unger der kan lyse dine hverdag lidt op De er så søde! Og hvor blir hun stor, Ida. Hun ser ud som om hun har go'e ben - lissom Laurits, SÅ dejligt

I får lige et par billeder her fra også

Jamen det er vigtigt med gode ben! Touren starter jo lige om lidt!

Kan han allerede sidde i sin trip trap stol?! Det er Ida trods alt lidt for ustabil til endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.