Billedrunde :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

AnneBJ

Jeg mangler lige at få tømt kameraet for de nyeste billeder, så jeg vender frygteligt tilbage!

Vil dog ligesom Mette gerne høre, om du vil gå i detaljer om lortedagen, eller bare vil have et kram?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Jeg mangler lige at få tømt kameraet for de nyeste billeder, så jeg vender frygteligt tilbage!

Vil dog ligesom Mette gerne høre, om du vil gå i detaljer om lortedagen, eller bare vil have et kram?

Lækre unger! Her er et par stykker af vores skønne lille Charlie-basse!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

CA

Forbered Jer på billedspam! Da jeg så tråden i morges hev jeg kameraet fra, så det er dugfrisk billeder - alle fra i dag. Er han ikke bare blevet dejlig tyk igen?! 700gram siger jeg dig! 700 gram Niller!

Billede 1 og 2: Man kan ikke længere lade ting ligge for tæt på legetæpperne!

Billede 3 og 4: efter en god gang hirsegrød med revet pære

Billede 5: af en eller anden mærkelig grund skubber han sig altid ud på de kanter.

Billede 6,7 og 8: Charming? Og yearh!

Billede 9: Bemærk ny-anskaffede kinder hængende på skuldrene!

Billede 10 og 11: Mor troede jeg sov til middag. Det er bare lidt svært at sove i den her stilling... 

Sorry jeg ikke kunne vælge i mellem dagens billeder! 

Anmeld

22. juni 2011

Lene76

hehe Carina det billeder hvor man kun lige kan se toppen af hovedet og øjne..... total griner... han er f så lækker

Anmeld

22. juni 2011

Laura25

Carina87 skriver:

Forbered Jer på billedspam! Da jeg så tråden i morges hev jeg kameraet fra, så det er dugfrisk billeder - alle fra i dag. Er han ikke bare blevet dejlig tyk igen?! 700gram siger jeg dig! 700 gram Niller!

Billede 1 og 2: Man kan ikke længere lade ting ligge for tæt på legetæpperne!

Billede 3 og 4: efter en god gang hirsegrød med revet pære

Billede 5: af en eller anden mærkelig grund skubber han sig altid ud på de kanter.

Billede 6,7 og 8: Charming? Og yearh!

Billede 9: Bemærk ny-anskaffede kinder hængende på skuldrene!

Billede 10 og 11: Mor troede jeg sov til middag. Det er bare lidt svært at sove i den her stilling... 

Sorry jeg ikke kunne vælge i mellem dagens billeder! 

Hold op hvor er han bare en lækker lille charmebøf!

Anmeld

22. juni 2011

Kit

LÆKRE BEBSER!!!! Det er dælme nogle dejlige unger vi har i dette kvartal Jeg har øvet med mit spritnye spejlrefleks-kamera. Juhu!

Jeg er ikke ekspert endnu, men satser på at blive rigtig god i løbet af min barsel...her er et par stykker af min lille bertemus.

Kit

ps. herhjemme øver vi IGEN sut, da hun er blevet lidt for glad for sine tommelfingre. Vi havde ellers accepteret, at hun nægtede sut. Hun viser interesse for Chiccos natursut, men bruger den vist mest som bidering...lille tosse

Anmeld

22. juni 2011

Sofia

Laura25 skriver:

Lækre unger! Her er et par stykker af vores skønne lille Charlie-basse!

Endelig fik vi lov at se smukke Charlie - hvor er han bare køn og sød!

Anmeld

22. juni 2011

piadas

Dejlige billeder af dejlige børn - nærmest ikke babyer mere!!!!

Jooo, I må såmænd godt høre, men det var ikke noget vildt - nærmere bare en masse ting på én gang!

Først vadede jeg ned til legestuen for så at finde ud af, den er lukket. Det passede med, at jeg skulle amme, når jeg kom derned, men i stedet måtte jeg vade hjem igen med sulten baby i barnevognen

Derefter havde jeg en diskussion med Serdar vedr. maling af vores tag, fordi vi absolut ikke var enige om, hvem skulle gøre det!

Senere skulle jeg bage kage til Leas fødselsdag, som vi skulle fejre i dag. Midt i det hele ringer tlf. (en af min brors venner, der lige pludselig vil skifte pengeinstitut - øh HALLOOO, jeg er på barsel - det betyder, at man er fritaget for at arbejde), samtidig vil ungerne alt muligt, så i forvirringen hiver jeg kagen ud af ovnen, fordi jeg tror, den er færdig. Det er den ikke, så jeg ender med at måtte bage en ny og er først færdig med at bage kl. 22.45 igår aftes!

Som sagt - ikke en masse sindsoprivende ting, men en masse mere eller mindre små ting, som jeg ikke har tid til, når jeg er alene med tre børn, der bare gør, at det hele bliver en lortedag!

Anmeld

22. juni 2011

Laura25

Sofia skriver:

Endelig fik vi lov at se smukke Charlie - hvor er han bare køn og sød!

Tak. Ja, jeg beklager altså meget at jeg har været så LIDT aktiv herinde siden fødslen...vi har haft en lidt hård start, men er nu ved at være godt kørende og i topform- så nu lover jeg at være mere aktiv herinde igen. Selvom jeg ikke har været så synlig herinde, så har jeg nydt at følge med hos jer og jeres små lækre guldklumper (får vi mon snart nye billeder af din lille Alfred?)!

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Det er dæl'dytme nogle lækre unger vi har!!!! 

Og stakkels dig Pia, det var da virkelig en møgtirsdag!! 

Og så til billeder - der var ikke sat tal på hvor mange vel? 

1: Felix hører børnemusik mens mor skolder flasker

2: De der hænder er helt kanon at proppe i munden - hele tiden!

3: Hvad?!

4: Savlefis..

5: Jeg sover!

6: Årh, lille fedlinge-hånd!

7: Jeg ææælsger altså den flaske! I dag på motorvejen fra Odense fik lille-Lixen sult krise! Wupti, frem med en varm flaske, og knægten var fodret af inden vi nåede Lillebæltsbroen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.