12 barselsklip, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

hmm ... måske kommer det an på uddannelsen ????

fik heller ikke selv behovet vidste jeg skulle tage 12 mdr .. for det var 12mdr eller ingenting .. og ingenting ville jeg ikke 

jeg er også ganske tilfreds med at jeg tog 12 mdr... havde ikke kunne undvære Laura tidligere hæh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Caroline86

LuciaLiann skriver:

Jo det gør man Man får stadig 12 klip selvom man fortsætter på uddannelsen.. dem kan du så bare få samtidig med din almindelige su...

Jeg har overvejet noget der ligner.. dog med lidt mere barsel end ts... dog vil jeg revurdere sagen når jeg en dag står med baby i armene.. for der kan det sagtens være man skifter mening

jeg fik at vide at man kun kan tage mixklip hvis man holder minimum 6 mdr. barsel... dvs at det kun er de 6 af klippene der kunne udbetales som mixklip... Men det ser ud til at det bare har været min gamle su vejleder der ikke havde helt tjek på sagerne

Det var alligevel ikke aktuelt for mig da jeg ville have så meget barsel med Laura som muligt

Anmeld

21. juni 2011

LuciaLiann

Caroline86 skriver:

jeg fik at vide at man kun kan tage mixklip hvis man holder minimum 6 mdr. barsel... dvs at det kun er de 6 af klippene der kunne udbetales som mixklip... Men det ser ud til at det bare har været min gamle su vejleder der ikke havde helt tjek på sagerne

Det var alligevel ikke aktuelt for mig da jeg ville have så meget barsel med Laura som muligt

Jeg skal ikke sige det med 100 % sikkerhed.. men det er sådan jeg har læst mig til det på su-styrelsens hjemmeside

Jeg kan godt se det fede i at være hjemme i 12  mdr.. det kan jeg bare desværre ikke "tåle".. kommer alt for langt væk fra studietankegangen og kan gå i psykisk nedtur.. har prøvet det før dog pga sygemelding og ikke barsel.. det duer bare ikk til mig med mere end max 6 mdr hjemme

Anmeld

21. juni 2011

Caroline86

LuciaLiann skriver:

Jeg skal ikke sige det med 100 % sikkerhed.. men det er sådan jeg har læst mig til det på su-styrelsens hjemmeside

Jeg kan godt se det fede i at være hjemme i 12  mdr.. det kan jeg bare desværre ikke "tåle".. kommer alt for langt væk fra studietankegangen og kan gå i psykisk nedtur.. har prøvet det før dog pga sygemelding og ikke barsel.. det duer bare ikk til mig med mere end max 6 mdr hjemme

vi er alle forskellige men min erfaring er at barsel og sygemelding er to MEGET forskellige ting når det kommer til det med at "hænge i"... jeg har nemlig oplevet begge dele og det med at trække sig op efter en sygemelding er meget sværere end efter en barsel (for mig!)... desuden var der ikke den der frustration og kedsomhed under barsel som der var under sygemelding men ja.. alle har jo forskellige behov, og hvis det rigtige for dig (og ts) er at holde kort barsel og holde Jer i gang i skolen så er det jo bestemt det I skal gøre jeg ville bare ikke kunne starte så tidligt hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.