Anonym skriver:
det er jeg så i forvejen pga. en sygdom hvor jeg brækker mig rigtig mange gange om dagen og natten 
jeg ved godt det er fuldstændigt din egen beslutning men NØJ hvor vil jeg altså håbe at du lytter til de erfaringer andre herinde gør sig og beslutter at tage længere barsel! I det mindste i 6 mdr!
Du drømmer ikke om hvor træt man er når man ikke sover om natten pga. babygråd, lørtebleer og gylp!
Jeg troede jeg var forberedt da jeg slet ikke kunne sove den sidste del af graviditeten og jeg var træt... men da jeg havde født var jeg ikke træt mere.. der var ejg en zombie 
Du kan godt være heldig at få et barn der sover igennem om natten fra første dag, men det hører virkelig til sjældenhederne....
Jeg forsøger ikke at lyde klogere end dig eller for den sags skyld "nedgøre" dine prioriteter... Jeg tror bare ikke man har begreb om hvor meget det kræver at have et lille barn før man står i det 
Hvis du tager 6 mdr. barsel kan farmand med fordel tage de sidste 6 og så er der MASSER af kvalitetstid til dem? 
knus
Anmeld