12 barselsklip, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.991 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er studerende og vi har tænkt os at gå i gang med at forsøge at blive gravide, men planen er at forsøge rigtig meget så det passer med at jeg har termin i sommerferien, hvis det altså lykkedes(man kan jo håbe) dvs. så har jeg sommerferie(2-3 måneder med den lille) og så bruger jeg slet ikke mine barselsklip. Men jeg vil så gerne have gjort sådan at vi bare får udbetalt 2000 hver måned, så de strækker sig til over hele uddannelsen, men kan man få lov til det? eller skal de udbetales samlet eller i et helt klip?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Nynne88

Det kommer meget an på, om du vil holde barsel i et år eller om du vil fortsætte på uddannelsen imens.

Anmeld

21. juni 2011

serinasmor

mener at når du ikke holder din barsel så skal alle 12 klip udbetales på én gang ... men så kan i jo bare sætte dem på en anden konto og overføre 2000 om måneden

er du virkelig sikker på du ikke vil have barsel ? ..

Anmeld

21. juni 2011

132319

Pyha, det tror jeg i den grad at du vil fortryde! Fordybelse i baby ìg forny Else i studie er to vidt forskellige ting som jeg aldrig ville kombinere

Anmeld

21. juni 2011

132319

Pyha, det tror jeg i den grad at du vil fortryde! Fordybelse i baby ìg forny Else i studie er to vidt forskellige ting som jeg aldrig ville kombinere

Anmeld

21. juni 2011

samantha1986

Jeg vil lige sige at jeg har tænkt det samme når vi skal i gang med PB.

Jeg vil se om det kan passe nogenlunde med at jeg er færdig med et halvt års praktik. Jeg studere hjemmefra så vil kunne være hjemme i det år hvor jeg normalt ville have valgt barsel

Anmeld

21. juni 2011

Caroline86

har jeg forstået det rigtigt at du kun vil holde "barsel" i 2-3 måneder i sommerferien?