Vågen i over 8 timer nu! hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

camilla28

hj måske er hun tørstig prøv med lidt vand eller kamille / fennikel te

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

AnneBJ

camilla28 skriver:

hj måske er hun tørstig prøv med lidt vand eller kamille / fennikel te

Husk at vandet skal være kogt hvis du prøver det Altså kogt, og derefter afkølet. De færreste babyer bryder sig om koldt vand.

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

AnneBJ skriver:

Husk at vandet skal være kogt hvis du prøver det Altså kogt, og derefter afkølet. De færreste babyer bryder sig om koldt vand.

ej altså det var jeg jo igang med og tilføje iiih

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

måske lidt cyklen med benene  .. godt form maven  selvfølgelig ikke vis hun skriger  sig  gasblå ....

Anmeld

20. juni 2011

AnneBJ

camilla28 skriver:

ej altså det var jeg jo igang med og tilføje iiih

Sorry

Anmeld

20. juni 2011

hilma

puha lyder ikke rart.. har du prøvet hud til hud kontakt af med tøjet lad lillepigen have en ble på, sæt dig godt til rette og med hende tæt på dit hjerte og tage nogle dybe indåndninger...(hvis du ikke allerede har prøvet det) håber hun snart falder til ro

Anmeld

21. juni 2011

Isabella_mor

noget der virker herhjemme er at tage en vådserviet og lægge på panden, den køler af STRAKS.. ind i munden med sutten, stofble ved kinden og vådserviet på panden... 

prøv det og se om det virker... 

Anmeld

21. juni 2011

TineA

Åh ja, hvor kan jeg dog bare huske det. Det er bare ikke sjovt! Jeg satte mig på sengen med William pakket godt ind i dynen og det blev han bare endnu mere hysterisk af. Men som en anden skriver, så bed jeg i det sure æble og blev ved med at vugge ham og "tysse" på ham (sad i et mørkt soveværelse) og så faldt han til ro! Og det kunne godt tage lang tid og han strittede meget imod, men jeg holdt fast og det hjalp næsten hver gang. Ellers cyklede vi med hans ben og dét hjalp faktisk også næsten hver gang. Held og lykke med det! Hvis det trøster, så er du langt fra den eneste der har prøvet det og vi andre ved hvor hårdt det er, så et kram med på vejen

Anmeld

21. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Saram skriver:

Det er bare lige som om at hver gang vi prøver så bliver hun endnu mere "rasende/hysterisk" over at blive spændt fast på den måde, eller hvad man kan sige. Det er bare helt umuligt a få hende rolig. Det er kun ved brystet hun slapper af og tror efterhånden ikke der kommer mere mælk ud af dem!

Men mange tak for svaret!

Vil også sige svøb hende, eller læg hende mave mod din mave og dyne på.

Har du prøvet at give hende narresut? Kunne være det kunne stille hendes suttebehøv lidt.

Anmeld

21. juni 2011

ønskebørn74

Hej piger.

Har ALVORLIGT brug for nogle gode råd, tips og tricks!

Min datter på 18 dage har nu været vågen i over 8 timer nu! Hun er SÅ træt og er bare SÅ ked af det. Hun har spist 5-6 gange i de timer hvor hun har været vågen så hun kan umuligt være sulten. Måsen er tør, ren og lækker og synes ikke hun virker til at have ondt i maven. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er godt nok hårdt at have en så ulykkelig datter, som bare ikke kan blive glad og falde til ro.

Håber virkelig at nogen af jer derude kan hjælpe, for er helt på bar bund lige nu!

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Læg hende ned på dine ben el. der hvor hun plejer at sove... Læg din hånd fladt på hendes mave og bevæg så hånden med urets retning rundt på hendes mave... På den måde følger du tyktarmens naturlige vej og kan hjælpe hende af med luft el. hård mave... Hav tolmodighed med det selvom hun grædder... Min mor gjorde det ved alle os 4 børn og jeg som ung pige i huset også... Jeg gør det stadig på min mave når den er gal... Døjer stadig indimellem med en drille mave der gør ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.