Vågen i over 8 timer nu! hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.043 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Saram

Hej piger.

Har ALVORLIGT brug for nogle gode råd, tips og tricks!

Min datter på 18 dage har nu været vågen i over 8 timer nu! Hun er SÅ træt og er bare SÅ ked af det. Hun har spist 5-6 gange i de timer hvor hun har været vågen så hun kan umuligt være sulten. Måsen er tør, ren og lækker og synes ikke hun virker til at have ondt i maven. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er godt nok hårdt at have en så ulykkelig datter, som bare ikke kan blive glad og falde til ro.

Håber virkelig at nogen af jer derude kan hjælpe, for er helt på bar bund lige nu!

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

AnneBJ

Afklæd hende til ble og kortærmet body og strømper. Svøb hende i en dundyne, og vug hende til hun sover. Læg evt. en stofble ved hendes kind, og træk den nærmest over hovedet på hende når hun er faldet til ro - de kan sagtens ånde igennem den. 

God fornøjelse med projektet!

Anmeld

20. juni 2011

camilla28

AnneBJ skriver:

Afklæd hende til ble og kortærmet body og strømper. Svøb hende i en dundyne, og vug hende til hun sover. Læg evt. en stofble ved hendes kind, og træk den nærmest over hovedet på hende når hun er faldet til ro - de kan sagtens ånde igennem den. 

jep lige mine ord

god fornøjelse

Anmeld

20. juni 2011

De3Guldklumper

åhhh lille pus - husker tydeligt hvordan de er ulykkelige når de simpelthen er SÅ overtrætte at de ikke kan finde ro..

Jeg ville prøve og give hende en sut, svøbe hende i en dyne eller tæppe og så vandre rundt mens du vugger hende eller ligge hende tæt til dig på sengen og giv hende nærheden mens du stille luller hende...

Håber i knækker koden inden længe

Anmeld

20. juni 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Anmeld

20. juni 2011

Saram

AnneBJ skriver:

Det er bare lige som om at hver gang vi prøver så bliver hun endnu mere "rasende/hysterisk" over at blive spændt fast på den måde, eller hvad man kan sige. Det er bare helt umuligt a få hende rolig. Det er kun ved brystet hun slapper af og tror efterhånden ikke der kommer mere mælk ud af dem!

Men mange tak for svaret!

Anmeld

20. juni 2011

Saram

Pylle3 skriver:

åhhh lille pus - husker tydeligt hvordan de er ulykkelige når de simpelthen er SÅ overtrætte at de ikke kan finde ro..

Jeg ville prøve og give hende en sut, svøbe hende i en dyne eller tæppe og så vandre rundt mens du vugger hende eller ligge hende tæt til dig på sengen og giv hende nærheden mens du stille luller hende...

Håber i knækker koden inden længe

Sutten har hun og bruger flittigt. Dvs. når hun virkelig skriger vil hun slet ikke have den, så kan den slet ikke trøste hende.

Men det med at svøbe hende, har vi prøvet og det er ligesom om hun bliver endnu mere hys over at blive klemt fast med armene..

Anmeld

20. juni 2011

AnneBJ

Saram skriver:

Det er bare lige som om at hver gang vi prøver så bliver hun endnu mere "rasende/hysterisk" over at blive spændt fast på den måde, eller hvad man kan sige. Det er bare helt umuligt a få hende rolig. Det er kun ved brystet hun slapper af og tror efterhånden ikke der kommer mere mælk ud af dem!

Men mange tak for svaret!

Med mindre du føler det er et overgreb på hende, så prøv alligevel! Vores Felix bliver også af og til hidsig når jeg svøber ham, men jeg prøver lige i et par minutter alligevel. Hjælper det ikke, ruller jeg ham straks ud, men ofte tager det max et par minutter, så er han helt rolig. Jeg vugger, går rundt og siger schyyy imens... helt roligt!

Anmeld

20. juni 2011

Saram

AnneBJ skriver:

Med mindre du føler det er et overgreb på hende, så prøv alligevel! Vores Felix bliver også af og til hidsig når jeg svøber ham, men jeg prøver lige i et par minutter alligevel. Hjælper det ikke, ruller jeg ham straks ud, men ofte tager det max et par minutter, så er han helt rolig. Jeg vugger, går rundt og siger schyyy imens... helt roligt!

Okay, må hellere give det en ekstra chance. Men skal man så bare blive ved i et par minutter som du skriver, også selvom hun skriger helt vildt og er knald rød i hovedet? Altså så bare lade hende skrige i de der par minutter og håbe på det virker?

Anmeld

20. juni 2011

AnneBJ

Saram skriver:

Okay, må hellere give det en ekstra chance. Men skal man så bare blive ved i et par minutter som du skriver, også selvom hun skriger helt vildt og er knald rød i hovedet? Altså så bare lade hende skrige i de der par minutter og håbe på det virker?

Når bare du er hos hende, og vugger og beroliger, så ville jeg prøve ja. Men det er jo personligt hvad man bryder sig om - jeg synes det var forfærdeligt de første par gange, men nu ved jeg at det hjælper og det gør det nemmere at holde ud. Jeg ville aldrig gå fra ham mens han var så ulykkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.