Saram skriver:
Det er bare lige som om at hver gang vi prøver så bliver hun endnu mere "rasende/hysterisk" over at blive spændt fast på den måde, eller hvad man kan sige. Det er bare helt umuligt a få hende rolig. Det er kun ved brystet hun slapper af og tror efterhånden ikke der kommer mere mælk ud af dem! 
Men mange tak for svaret! 
Det lyder meget genkendeligt. Den ene af mine tvillinger har lidt af søvnbesvær stort set hele sit liv - hun er nu lige over 3 måneder gammel. Hun kunne stort set aldrig falde i søvn og kunne være vågen hele dagen, hvilket altid resulterede i, at hun blev dybt ulykkelig henad aften. Hun virkede anspændt og stresset, og jeg har været dybt frustreret.
Jeg har igennem de seneste 6 uger prøvet lidt af hver, og hun falder nu for det meste nemt i søvn. Ud over det sædvanlige med at vugge hende i søvn, har jeg haft hende i terapi.
Hun startede med noget, der hedder Body Stress Release. Allerede efter 2. konsultation så jeg forbedringer, men jeg tænkte, at det kunne være godt at kombinere det med noget kranio-sakral terapi. Terapeuten her fortalte mig, at min datter føler sig klaustrofobisk over at være i så lille en krop, og hun er vred over, hvor lidt hun er i stand til at gøre. Fælles for begge terapeuter er, at de mener, det er fordi, jeg er stresset, at mit barn er stresset. Jeg er derfor nu også selv i terapi for at forsøge at få bugt med min stress 
Anmeld