Madeleines hule fra 16+6 til 7 mdr efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

nåhhh ja men gør en mave ikke altid det når man sidder i den stilling?? 

og ja bare flæsket trækker sig en smugle mere sammen ville jeg da være lykkelig.. For når man kigger ned af sig selv kommer man jo til at tænke på filmen "click" med adam sandler hvor han vågner op på hospitalet og har tabt sig gevaldigt pga kræft.. og hvor han bare kan slaske maveskindet frem og tilbage  iøvrigt skide god film hehe...

nå men kommer jeg til at få sådan en mave som du har jahhh så vil jeg squ være mere end tilfreds.. meeeen tror det ikke da jeg nok får svært ved at slippe den der sofaliggende michelle griner

HAHAHAHA, lille sidespring haha!!!
Hmm, sjovt nok har min søde amme/barsels hjerne slettet alt info om hvor dygtig min mave var før jeg blev gravid... damit!!! Men stram, det var den sku før...

Nå, men når det så er sagt, nyder jeg stadig samværet med sofaen tit, og en lille morfar er IKKE af vejen. Og så træner jeg min dårlige samvittighed væk, efter jeg har spist slik, igen, FY!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

HAHAHAHA, lille sidespring haha!!!
Hmm, sjovt nok har min søde amme/barsels hjerne slettet alt info om hvor dygtig min mave var før jeg blev gravid... damit!!! Men stram, det var den sku før...

Nå, men når det så er sagt, nyder jeg stadig samværet med sofaen tit, og en lille morfar er IKKE af vejen. Og så træner jeg min dårlige samvittighed væk, efter jeg har spist slik, igen, FY!!!

griner ja det er hyggeligt men man skal jo også have lov til at leve.. ja jeg vil da ikke forbyde mig selv lækkerier resten af mit liv.. det er livet squ for langt og kort til hehe...

Anmeld

20. juni 2011

Lilje82

F*** en flot mave du have under graviditeten og maven bagefter gider jeg da bare slet IKKE kommenterer (Læs: Misundelse er en grim ting)

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

griner ja det er hyggeligt men man skal jo også have lov til at leve.. ja jeg vil da ikke forbyde mig selv lækkerier resten af mit liv.. det er livet squ for langt og kort til hehe...

Nemlig... Men jeg er begyndt KUN at spise det i weekenden... Man skal vel være et godt forbillede..

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

Lilje82 skriver:

F*** en flot mave du have under graviditeten og maven bagefter gider jeg da bare slet IKKE kommenterer (Læs: Misundelse er en grim ting)

Hi HI, maaaaange tak.... Og du behøver IKKE være misundelig, er total utilfreds endnu, men det er man vel altid efter sådan en stor forandring

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Nemlig... Men jeg er begyndt KUN at spise det i weekenden... Man skal vel være et godt forbillede..

åhhh jo.. jeg nyder det nu imens isabella ikke er gammel nok til at forstå det... hihihi

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

åhhh jo.. jeg nyder det nu imens isabella ikke er gammel nok til at forstå det... hihihi

HAHA, det gjorde jeg os... Men nu kigger Madeleine totalt på ALT hvad jeg drikker og spiser, så nu er det frugt og rosiner mor spiser foran hende

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

HAHA, det gjorde jeg os... Men nu kigger Madeleine totalt på ALT hvad jeg drikker og spiser, så nu er det frugt og rosiner mor spiser foran hende

åhhh de herlige børn.. griner ja man skal jo tænke sig om, for er der nogen der kan sætte en på plads så er det de små kloge hoveder... hehe

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

åhhh de herlige børn.. griner ja man skal jo tænke sig om, for er der nogen der kan sætte en på plads så er det de små kloge hoveder... hehe

Nemlig... Men heldigvis har hun ikke et sprog endnu, ellers kom; hvad spiser du moar, heeeelt sikkert.

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Nemlig... Men heldigvis har hun ikke et sprog endnu, ellers kom; hvad spiser du moar, heeeelt sikkert.

hehe ja og så hvis du fik noget hun ikke måtte få normalt så ville hun sige at det må du ikke spise.. for det har hun lært hun ikke må...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.