Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michelledam skriver: hehe ja og så hvis du fik noget hun ikke måtte få normalt så ville hun sige at det må du ikke spise.. for det har hun lært hun ikke må...
hehe ja og så hvis du fik noget hun ikke måtte få normalt så ville hun sige at det må du ikke spise.. for det har hun lært hun ikke må...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Martin skriver: Hi HI, maaaaange tak.... Og du behøver IKKE være misundelig, er total utilfreds endnu, men det er man vel altid efter sådan en stor forandring
Hi HI, maaaaange tak.... Og du behøver IKKE være misundelig, er total utilfreds endnu, men det er man vel altid efter sådan en stor forandring
Ahhhh du er jo skide flot altså. Min mave ligner stadig at jeg er gravid i uge 20 eller sådan noget...
Lilje82 skriver: Ahhhh du er jo skide flot altså. Min mave ligner stadig at jeg er gravid i uge 20 eller sådan noget...
Tina&Martin skriver: Hihi, min puster sig også voldsomt op når jeg har spist godt til aftensmad, suuk
Hihi, min puster sig også voldsomt op når jeg har spist godt til aftensmad, suuk
Tja, det skal vel nok bare være sådan
Lilje82 skriver: Tja, det skal vel nok bare være sådan
Tina&Martin skriver: Ja, noget siger mig det også var sådan før graviditeten, men husker enormt dårligt for tiden
Ja, noget siger mig det også var sådan før graviditeten, men husker enormt dårligt for tiden
Husker dårligt?? Det kan jeg ikke huske om man gør
Lilje82 skriver: Husker dårligt?? Det kan jeg ikke huske om man gør
Sikke en fin mave og en smuuuuk datter
hvor var du bare flot gravid og sikke en fin mave du har dig efterfølgende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128