Madeleines hule fra 16+6 til 7 mdr efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.821 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

2babygirls

Synes det er så skønt at måtte få lov at se jeres mave fra start til slut så vil helt sikkert følge trop.

Her er min mave... Fik først taget det første billede i uge 16+6 på opfordring af en utålmodig søster.

Billederne ligger som følgende.:
16+6
18+1
19+2
20+1
23+0
25+6
26+6
28+0
30+0
30+4
32+0
32+2
33+0
34+0
35+0
36+0
37+0
38+0
39+0
40+0
3 uger efter fødslen - 7 mdr efter fødslen

Enjoy!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

sandorff

Tina&Martin skriver:

Synes det er så skønt at måtte få lov at se jeres mave fra start til slut så vil helt sikkert følge trop.

Her er min mave... Fik først taget det første billede i uge 16+6 på opfordring af en utålmodig søster.

Billederne ligger som følgende.:
16+6
18+1
19+2
20+1
23+0
25+6
26+6
28+0
30+0
30+4
32+0
32+2
33+0
34+0
35+0
36+0
37+0
38+0
39+0
40+0
3 uger efter fødslen - 7 mdr efter fødslen

Enjoy!!!

du har en super flot mave, eller havde  især i uge 39. men hvad med et billede af prinsessen? og iøvrigt et flot navn til hende, havde det selv på tavlen...

se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

sandorff skriver:

du har en super flot mave, eller havde  især i uge 39. men hvad med et billede af prinsessen? og iøvrigt et flot navn til hende, havde det selv på tavlen...

se mine kager på www.123hjemmeside.dk/nadjasandorff

Hi hi, jamen det kan du da få her, og mange tak
Elskede min mave, og savner i hvert fald livet derinde fra.
Men nyder også livet i den lille drillepind jeg har mig nu.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

Nalle

Tina&Martin skriver:

Hvor er hun dog bedårende

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

Tina&Martin skriver:

hvor ser hun dejlig fræk ud

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

Nalle skriver:

Hvor er hun dog bedårende

Mange tak.! Hun er også modtager af mange kram og kysser dagen lang

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

sandorff skriver:

hvor ser hun dejlig fræk ud

Dét er hun skam også. 8½ måned, så hun hiver sig hen over parketgulvet, hen til lamellerne ha ha...

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

hold da op hvor var den fin din mave... det du siger med at du har lidt slapt hud nu det er da vidst bare en ganske alm. kvinde beklagelse for mig ser det satme godt ud.. og min mave er godt nok noget større end din var 3 uger efter fødslen...  hmmm får jeg mon en fin mave igen ??hehehe

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hold da op hvor var den fin din mave... det du siger med at du har lidt slapt hud nu det er da vidst bare en ganske alm. kvinde beklagelse for mig ser det satme godt ud.. og min mave er godt nok noget større end din var 3 uger efter fødslen...  hmmm får jeg mon en fin mave igen ??hehehe

Mange tak søde! Den er skam også fin når jeg står op, men sidder jeg i skrædder stilling på gulvet, hygger den så over buksekanten
Bare rolig, din mave skal nok komme igen!!! Begyndte først at træne da Madeleine var 3 mdr.

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Mange tak søde! Den er skam også fin når jeg står op, men sidder jeg i skrædder stilling på gulvet, hygger den så over buksekanten
Bare rolig, din mave skal nok komme igen!!! Begyndte først at træne da Madeleine var 3 mdr.

nåhhh ja men gør en mave ikke altid det når man sidder i den stilling?? 

og ja bare flæsket trækker sig en smugle mere sammen ville jeg da være lykkelig.. For når man kigger ned af sig selv kommer man jo til at tænke på filmen "click" med adam sandler hvor han vågner op på hospitalet og har tabt sig gevaldigt pga kræft.. og hvor han bare kan slaske maveskindet frem og tilbage  iøvrigt skide god film hehe...

nå men kommer jeg til at få sådan en mave som du har jahhh så vil jeg squ være mere end tilfreds.. meeeen tror det ikke da jeg nok får svært ved at slippe den der sofaliggende michelle griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.