Hvordan bliver man privat dagplejer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LISBETH:-)

sandorff skriver:

nej det tror jeg ikke du skal spørge om  sidst jeg svarede på det skabte jeg en utrolig negativ debat.

men der ER et godt betalt job, jeg arbejder pt 48 timer. regner med vi sætter timeantallet op hvis min mand også bliver godkendt

Vil du skrive det til mig i en PB?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Lady Marion <3

sandorff skriver:

nej det tror jeg ikke du skal spørge om  sidst jeg svarede på det skabte jeg en utrolig negativ debat.

men der ER et godt betalt job, jeg arbejder pt 48 timer. regner med vi sætter timeantallet op hvis min mand også bliver godkendt

Når jeg regner det ud vile det ikke give mig en voldsom høj løn i forhold til timer , er der mon noget vi gør galt ? Det fradrag man får , ryger det oveni den alm træk %

Anmeld

20. juni 2011

Lone Jakobsen

hejsa

jeg er privat dagpleje, og kan kun anbefale det til andre. jeg ved godt det er mange timer....men hold op det er et fantastisk arbejde. har aldrig haft et arbejde der gav mere mening. har i spørgsmål er i velkommen til at skrive privat, da jeg snart hopper af igen

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

nutche skriver:

hejsa

jeg er privat dagpleje, og kan kun anbefale det til andre. jeg ved godt det er mange timer....men hold op det er et fantastisk arbejde. har aldrig haft et arbejde der gav mere mening. har i spørgsmål er i velkommen til at skrive privat, da jeg snart hopper af igen

det ER nemlig et dejligt arbejde

syntes ikke jeg mærker jeg rent faktisk arbejder mindst 45 timer om ugen

Anmeld

20. juni 2011

Lone Jakobsen

sandorff skriver:

det ER nemlig et dejligt arbejde

syntes ikke jeg mærker jeg rent faktisk arbejder mindst 45 timer om ugen

nej gør jeg bestemt heller ikke. og man tager jo børnene med i hverdagen. vi plukker jordbær, tager tøj ud af vaskemaskinen, fodrer fuglene osv. osv.

og i pausen kan man nemt nå lidt af de daglige pligter

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

nutche skriver:

nej gør jeg bestemt heller ikke. og man tager jo børnene med i hverdagen. vi plukker jordbær, tager tøj ud af vaskemaskinen, fodrer fuglene osv. osv.

og i pausen kan man nemt nå lidt af de daglige pligter

lige præcis... eller sidder på baby.dk

Anmeld

20. juni 2011

Lone Jakobsen

sandorff skriver:

lige præcis... eller sidder på baby.dk

jep jep det er ren hygge

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

Nu ved jeg ikke om det er sådan i alle kommuner, men her i Odense har vi to skattefri måneder om året, som privat dagplejer... det er da også værd at tage med

Anmeld

20. juni 2011

sandorff

TbCp skriver:

Nu ved jeg ikke om det er sådan i alle kommuner, men her i Odense har vi to skattefri måneder om året, som privat dagplejer... det er da også værd at tage med

okay! det anede jeg intet om. det må jeg da lige undersøge...

tak for det fif.

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

sandorff skriver:

okay! det anede jeg intet om. det må jeg da lige undersøge...

tak for det fif.

Jeg ved ikke om det er i alle kommuner...

Jeg skal jo så selv betale al min ferie selv.. det er vist også lidt forskelligt fra kommune til kommune...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.