Hvordan bliver man privat dagplejer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LISBETH:-)

Der er også rift om de privat dp'er der har en vikar ansat! Så hvis man vil starte op er det værd og have med i overvejelserne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Lady Marion <3

lisbeth2910 skriver:

Der er også rift om de privat dp'er der har en vikar ansat! Så hvis man vil starte op er det værd og have med i overvejelserne!

ok ja det er klart

Nu skal jeg lige høre om jeg har forstået det korrekt ..

5 børn =  ca 35000 kr

Jeg har et fradrag på 7000 kr .

Trækprocent 46%

Er det sådan jeg skal forstå det ? For det vil så kun give mig ca 23000 udbetalt , det jo ikke voldsomt meget når man skal købe mad , barnevogne , legesager og udflugter ???

Anmeld

20. juni 2011

Muffi<3 skriver:

ok ja det er klart

5 børn =  ca 35000 kr

Trækprocent 46%

Er det sådan jeg skal forstå det ? For det vil så kun give mig ca 23000 udbetalt , det jo ikke voldsomt meget når man skal købe mad , barnevogne , legesager og udflugter ???

Synes nu nok at 23.000 kr er en ok udbetaling og det samme som jeg tjener brutto ved at lave "det samme" som uddannet pædagog. Mad skal man jo købe hver dag JA men legetøj er jo ikke noget man har en udgift til konstant, og man har selv barnevogn med så det har du ikke udgift til, og højstole f.eks er jo en engang ydelse det samme er store lege ting i haven mv, hvis man ikke har det i forvejen. Men det er jo en slags privat firma og der er der altid nogen opstarts udgifter! Bleer har forældrene også selv med som i alle alm kommunale dp'er

Mit fradrag er også højrer end dit, så jeg vil have lidt mere end det du skriver udbetalt.

Anmeld

20. juni 2011

Hansen97

Muffi<3 skriver:

ok ja det er klart

5 børn =  ca 35000 kr

Trækprocent 46%

Tror det fradrag på 43% er oveni det "normale" fradrag du har... men hæng mig ikke op..

Anmeld

20. juni 2011

Lady Marion <3

Hansen97 skriver:

Tror det fradrag på 43% er oveni det "normale" fradrag du har... men hæng mig ikke op..

Det ville give mere mening

Anmeld

20. juni 2011

Hansen97

Ang. vikar så ved jeg at vores private dagpleje i byen har en aftale med en dagplejer der er gået på efterløn om at man kan få sit barn passet ved hende og betale 20 kr i timen fra dag 1 til dag 3. Fra dag 4 betaler dagplejeren de 20 kr.

Det er en god ordning syntes jeg.

Anmeld

20. juni 2011

Lady Marion <3

lisbeth2910 skriver:

Synes nu nok at 23.000 kr er en ok udbetaling og det samme som jeg tjener brutto ved at lave "det samme" som uddannet pædagog. Mad skal man jo købe hver dag JA men legetøj er jo ikke noget man har en udgift til konstant, og man har selv barnevogn med så det har du ikke udgift til, og højstole f.eks er jo en engang ydelse det samme er store lege ting i haven mv, hvis man ikke har det i forvejen. Men det er jo en slags privat firma og der er der altid nogen opstarts udgifter! Bleer har forældrene også selv med som i alle alm kommunale dp'er

Mit fradrag er også højrer end dit, så jeg vil have lidt mere end det du skriver udbetalt.

Sammenlignet med mit 30 timers job som jeg har nu er det en dårlig løn   Som ssh er kørende i fast dagvagt har jeg 17000 udbetalt hver md , så er det meget at arbejde 20 timer mere om ugen for ca 6000 kr mere udbetalt syntes jeg , og ud af de 6000 skal man købe mad til 5 ekstra børn ..

Anmeld

20. juni 2011

Min veninde der er revisor er ved og regne det ud for mig! Så skriver lige når det er gjort! Hun skulle lige putte sin dreng først!

Anmeld

20. juni 2011

Hansen97 skriver:

Ang. vikar så ved jeg at vores private dagpleje i byen har en aftale med en dagplejer der er gået på efterløn om at man kan få sit barn passet ved hende og betale 20 kr i timen fra dag 1 til dag 3. Fra dag 4 betaler dagplejeren de 20 kr.

Det er en god ordning syntes jeg.

Det var fandme smart! Helt klart noteret!

Anmeld

20. juni 2011

Lady Marion <3

lisbeth2910 skriver:

Min veninde der er revisor er ved og regne det ud for mig! Så skriver lige når det er gjort! Hun skulle lige putte sin dreng først!

He he super   Det er ikke for lønnens skyld jeg vil gøre det , gad rigtigt godt passe børn herhjemme , men jeg vil sørme også betales for det   Vil ikke forlade min 30 timers stilling til fordel for 50 timer uden rigtigt at få noget ud af det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.