HJÆLP til legekammerater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Men selvom han ikke selv bliver så ked af det, hvis det sker for ham selv, så er det jo stadig en uheldig adfærd. Han ender jo netop med at kammeraterne bliver trætte af det, og går uden om ham.

Min pige har i hvert fald haft en masse ud af at distancere sig fra sin veninde i en periode. De er stadig gode venner, men vi prøver at støtte op om at lave legeaftaler med nogle af de andre piger, så hun får en bredere skarer af veninder.

Håber at moderen vil tage imod det på en god måde, når du får talt med hende.

Der skulle stå at han selv bliver MEGET ked af det , hvis det sker modsatte vej.

Prøver også at opmuntre dem til at lege med andre og heldigvis har de masser af andre legekammerater.

Men denne dreng er bland ynglingst og det er også bare fint.

Han er en MEGET sød dreng og hans mor ligeledes - så tar helt sikkert en snak med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

De vil gerne lege sammen fra begge sider af  Og det er jo skønt. Det er en SUPER sød dreng og ligeledes moderen.

Så mangler hjælp / forslag til hvordan vi evt kan løse problemet med afbrændinger fra kammeratens side..

Måske I alle 5 kunne sætte jer sammen og få en snak om det, så alle parter bliver hørt og I måske kan finde en løsning sammen, så begge dine drenge kan få leget med ham hver for sig og han så lader være med at brænde dem af hele tiden. 

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Måske I alle 5 kunne sætte jer sammen og få en snak om det, så alle parter bliver hørt og I måske kan finde en løsning sammen, så begge dine drenge kan få leget med ham hver for sig og han så lader være med at brænde dem af hele tiden. 

Det kunne være en mulighed - åhh ved ikke om det er  at gøre problemet for stort.

Tror jo ikke de tænker over det - da de jo er mine som bliver skuffet. Men vi snakke med moderne næste gang vi ses

Anmeld

19. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

Det kunne være en mulighed - åhh ved ikke om det er  at gøre problemet for stort.

Tror jo ikke de tænker over det - da de jo er mine som bliver skuffet. Men vi snakke med moderne næste gang vi ses

Jeg synes helt klart ikke at det er at gøre det for stort, de bliver jo kede af det og skuffet, og det går jo nok ikke over af sig selv lige med det samme - desværre.. 
Ja, du kan jo tage en snak med hende først og så foreslå, hvad du synes og hør om hun har nogen idéer. 

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Jeg synes helt klart ikke at det er at gøre det for stort, de bliver jo kede af det og skuffet, og det går jo nok ikke over af sig selv lige med det samme - desværre.. 
Ja, du kan jo tage en snak med hende først og så foreslå, hvad du synes og hør om hun har nogen idéer. 

Tror desværre heller ikke det går over - det har stået på sådan længe. Vi har så mange unødvendige konflikter pga af dette.

Og bliver ski gal for det ligner da heller ikke nået  Men det er jo svært som forældre hvor meget man skal blande sig . De er jo efter hånden så store.

Starter med en snak med moderen og så vil jeg som en anden forslog sige - de skal lege her et stykke tid ellers kan de ikke lege.

Og har taget en alvorlig snak med drengene om havd en god kammerat er. Nu er der jo snart ferie så er der forhåbenlig lidt pause

Anmeld

19. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

Tror desværre heller ikke det går over - det har stået på sådan længe. Vi har så mange unødvendige konflikter pga af dette.

Og bliver ski gal for det ligner da heller ikke nået  Men det er jo svært som forældre hvor meget man skal blande sig . De er jo efter hånden så store.

Starter med en snak med moderen og så vil jeg som en anden forslog sige - de skal lege her et stykke tid ellers kan de ikke lege.

Og har taget en alvorlig snak med drengene om havd en god kammerat er. Nu er der jo snart ferie så er der forhåbenlig lidt pause

Sjovt, jeg gik lige og tænkte på at foreslå det samme, da jeg lå på alle fire og tørrede bulgur op - altså at de måske kunne lege hjemme hos jer..

Held & lykke med det, håber de finder en god løsning hvor de kan lege sammen uden at blive brændt af og føle sig udenfor..  

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Sjovt, jeg gik lige og tænkte på at foreslå det samme, da jeg lå på alle fire og tørrede bulgur op - altså at de måske kunne lege hjemme hos jer..

Held & lykke med det, håber de finder en god løsning hvor de kan lege sammen uden at blive brændt af og føle sig udenfor..  

Lå på alle 4 og tørrede bulgur op ???? Ej ser lige billedet for mig

Anmeld

19. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

Lå på alle 4 og tørrede bulgur op ???? Ej ser lige billedet for mig

Ja, det var så et knapt så kønt syn (både bulgur overalt og mig på alle 4) - beklager hvis jeg har givet dig det grimme billede på nethinden 

Den er ligger jeg godt nok nogle gange om dagen, da min skønne dreng på 8 måneder nu vil røre vil al maden han skal have i munden, ellers skal det bare ikke ind i hans mund  

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Ja, det var så et knapt så kønt syn (både bulgur overalt og mig på alle 4) - beklager hvis jeg har givet dig det grimme billede på nethinden 

Den er ligger jeg godt nok nogle gange om dagen, da min skønne dreng på 8 måneder nu vil røre vil al maden han skal have i munden, ellers skal det bare ikke ind i hans mund  

Nej nej ingen grimme billeder blot et lille smil på læben

hi hi det kender jeg alt til heldigvis har vi en lille vovse som snupper det fleste af resterne.

Dog med det knap som gode resultat at ungen nu smider ned når han ikke gider spise mere,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.