Har n problemstilling angående legekammerater som jeg håber I kan hjælpe med.
Problemet er : Mine 2 store drenge har en fælles legekammerat fra klassen som de begge leger med. Denne dreng laver ALTID dobbelt aftaler med flere kammerater ad gangen. Hvilket gør at jeg ofte står med drenge som er blevet brændt af = ked af det.
De må ikke lege flere hos denne dreng og han er ikke meget for at lege andre steder end hjemme.
Min drene fortalte endnu engang ( idag ) at de en dag havde aftalt og lege efter skole . De ringede hjem til begge os forældre og fik et ja. I frikvarteret efter aftalelegekammeraten så med en anden at de skulle lege. Og de tog hjem sammen.
Bliver ski en smule gal over denne opførsel - men kan jo selvfølgelig ikke gøre så meget. Men vi har SÅ mange konflikter herhjemme pga af netop dette.
Begge mine drenge vil gerne lege med ham og de må ikke lege 3 sammen derhjemme. Problemet er at først laver han en aftale med T - bagefter med O og så bliver den ene brændt af. Og jeg står med 2 drenge der konstant diskutere hvem der skal lege 
Er veninde med moderen men kan ikke finde ud af om jeg skal snakke med hende om problemet. Eller blande mig uden om.
T har en enkelt gang lavet en aftale med kammeraten som han ikke kunne holde . Og 2 sek efter havde jeg moderne i røret fordi hendes drenge ( kammeraten ) stod grædende derhjemme.
Tjja det er jo det vi oplever et par gange om ugen.
Hvad ville du gøre ????
Anmeld