jette1983 skriver:
problemet er jo bare at hvis du ikke siger noget til moderen så har hun ikke en chance for at vide hvordan hendes søn opfører sig over for andre når hun ikke er der. Hvad er det også for en mærkelig ide med at han kun må have den ene af et par tvillinger med hjem? Måske man kunne spørge moderen om der kunne gøres en undtagelse i jeres tilfælde når nu jeres drenge er tvillinger, går i klasse sammen og bor sammen?
ellers må i jo sige til moderen at hvis reglen ikke kan ændres så kan jeres drenge kun lege hjemme ved dem selv, det er nok hårdt for drengene men hvis i holder fast i det for at skåne deres følelser så skal de nok vænne sig til det. Børn skal nogen gange hjælpes med at sige fra fordi de ikke kan tage det ansvar.
Vi har på et tidspunkt ( moderen & jeg ) aftalt at de ikke skulle lege sammen alle 3. Fordi der altid opstod så mange konflikter. Denne aftale ligger 1- 1½ år tilbage.
Har netop for nyligt snakket med hende om denne aftale om de ikke kunne lege sammen alle 3. Men hun syntes det er skønneste kun med 2.
Det skal sige hun har en sygdom der gør hun har behov for hvile.
Grunden til jeg reagere er nok også at han selv bliver MEGET ked af det , hvis mine en enkelt gang har glemt en aftale. Så syntes jo også hun skal vide hvordan han konstant brænder dem af.
Har sagt at så må de lege her så de kan lege sammen alle 3 - normalt har vi aldrig de problemer og har ofte 4-5 kammerater her ad gangen. Sjovt nok kun ved denne det går galt
Anmeld