kitty skriver:
Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!
Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...
JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden
Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..
Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen 
I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.
Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!
Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager 
Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af 
Ved du hvad? Det du skriver med at det nok ikke er verdens største baby der kommer ud og at du heller ik er så stor ik
Det samme tænkte jeg, er 154cm høj og vejer 52kg.. De havde skønnet min bassimut til 3000gr ca og han kom ud og vejede 3995
. Så man kan aldrig være sikker - hihi
.