Kattekyllingen, 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Jemion

Du bære den gravide mave så smukt Sender en masse ve-støv --

Er så spændt på at se hvad der gemmer sig i din mavse en lille prinsesse eller en lille prins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Najsen86

endnu engang den smukke mavse.. kom nu ud kattekylling... vi vil

se dig

Anmeld

18. juni 2011

MamaJakob

Sikke en flot, stor mavse! Ville faktisk bare lige 'berolige' dig lidt med at fortælle, at vi også i dagene efter fødslen havde svigerfamilien boende og desuden et rend af besøgende (og vi snakker altså en 2v'er), og gæt hvad..... Det var faktisk RIGTIG rart at have folk omkring sig, som købte ind, lavede mad, tog af bordet osv. og bare lod os være OS - og bekræftede os i, at alt, hvad vi gjorde, var det HELT rigtige for Jakob (for det er altså liiiiiidt skræmmende at skulle stå på egne ben efter 2 døgn på hospitalet omgivet jordmødre)

Så forhåbentlig får du også lidt ud af at have dem rendende, selvom jeg SAGTENS kan forstå din tankegang. Masser af ve-støv,  og held og lykke herfra

Anmeld

18. juni 2011

-Milla-

Hvor er du fin Kitty.
Håber inderligt det snart blir din tur, så du kan slippe for alle de dumme smerter og få jeres guldklump i armene.
Det er en helt fantastisk oplevelse, som venter jer.
for der snart sker noget og at det hele flasker sig med fødsel, BA-eksamen osv.
Sender en masse vestøv afsted og ønsker dig en rigtig god fødsel.

Anmeld

18. juni 2011

VNB

Der gemmer sig bare den smukkeste lille krølfis derinde! Hold da op hvor er du smuk Anna!  vil slet ikke beskrive det med andre ord, for smuk er virkelig ORDET!

Kom så ud lille filur! vi er ved at DØ af spænding for at se dig

Er ked af at du har det så skidt... kan godt forstå at det ikke er spor sjovt at gå med konstante plukkeveer... håber virkelig snart for dig/jer at det får en happy ending

Anmeld

18. juni 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!

Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...

JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..

Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen

I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.

Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!

Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager

Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af

Smuk som altid....  ... Og jeg sender dig en vestorm!!!!!

Og manden må rende for familien, det er ham der vil have dem boende... Du skal tage dig af den lille og af din mørbankede krop...  Og lur mig om de efterhånden ikke hurtigt ved hvor tingene er...

med fødslen!!!!!!!!

Lene

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Hold kæft hvor er du smuk med den mave! Er virkelig spændt på at se den bette efterhånden

Anmeld

18. juni 2011

MaybeBaby

Hvor lækker har man lov til at være i sin egen opgang? :-O men kan godt forstå at nu er tiden ved at være derhen af, hvor h*n kommer ud! Man kan gætte mange gange på kønnet, men vær du bare glad, hvis det bliver en baby og ikke en kattekylling. MASSER vestøv til dig i denne weekend - og lige så meget overskud til familie!

Anmeld

18. juni 2011

joojoo

iih hvor er du flot rund.. Håber for dig han snart melder sin ankomst.. Og held og lykke med din sidste eksamen..En masse v-støvs hilsener

Anmeld

18. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

kitty skriver:

Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!

Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...

JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..

Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen

I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.

Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!

Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager

Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af

Sender en heeeeel masse vestøv til dig '

Super flot mave du har dig

Savner bare at have en stor mave  Ja ja ja, Sig hva I vil  Men savner det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.