Kattekyllingen, 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.935 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

otlitrom

Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!

Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...

JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..

Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen

I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.

Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!

Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager

Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Thereseh

Ihhh, hvor er du smuk !!! 

Altså, med din svigermekanik. Hvordan kan det være de skal bo hos jer? Er du helt med på den ? Jeg har aftalt både med min mor og med min svigerfamilie, at de rigtig gerne må komme en masse på barselsbesøg, men de kan ikke bo hos os. Heldigvis bor vi i København, omringet af hoteller, så der er ingen sure miner. Måske I ikke har samme mulighed. 

Jeg tænker bare med en lille ny, og man aner ikke hvordan nætterne den første tid er, så ville jeg blive så stresset over at føle jeg også skulle være værtinde for min svigermor/svigerfar (min mor ved selv hvor kaffen står, hi hi). 

Stort kram til dig, og håb om at vi begge føder lige straks 

Anmeld

18. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!

Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...

JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..

Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen

I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.

Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!

Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager

Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af

Årh så smuuuk . Hvor jeg dog glæder mig til at se, hvilken krølfis det er der ligger derinde 

Anmeld

18. juni 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Ihhh, hvor er du smuk !!! 

Altså, med din svigermekanik. Hvordan kan det være de skal bo hos jer? Er du helt med på den ? Jeg har aftalt både med min mor og med min svigerfamilie, at de rigtig gerne må komme en masse på barselsbesøg, men de kan ikke bo hos os. Heldigvis bor vi i København, omringet af hoteller, så der er ingen sure miner. Måske I ikke har samme mulighed. 

Jeg tænker bare med en lille ny, og man aner ikke hvordan nætterne den første tid er, så ville jeg blive så stresset over at føle jeg også skulle være værtinde for min svigermor/svigerfar (min mor ved selv hvor kaffen står, hi hi). 

Stort kram til dig, og håb om at vi begge føder lige straks 

Jeg måtte have et "kigger ned på maven billede" efter jeg så dit sidst, fordi jeg blev så misundelig Det er ren copycat!

De kommer fra Færøerne og har ikke rigtigt andre steder at bo. Der er hoteller i området... eller vandrehjem... eller gæsteværelser i boligforeningen, som netop ligger i vores blok.. Men nej, det vil kæresten ikke gå med til. Jeg har kæmpet for roen i 4 mdr. nu, men bliver ikke hørt. Så jeg må øve mig i at råbe højt og sige "det må I selv finde ud af", for jeg havde helst set de havde boet et andet sted, for at være ærlig. Jeg er glad for familien, men jeg synes det er stressende allerede nu.. Og baby er ikke landet og vi ved ikke hvordan den første tid bliver.. Sååå... Må håbe på det bedste!

Jeg håber vores aftale holder! Jeg vil MÆGTIG gerne at vi føder her i weekenden!!

Anmeld

18. juni 2011

Happiness

SMUK mave. Og på trods af smerterne stråler du jo som solen alligevel!

Sender en MASSE vestøv afsted til dig, hvis du lover at det kommer retur når det er brugt

Håber du snart får den lille i armene, blir spændende at se hvilket køn det bliver

Anmeld

18. juni 2011

blomst84

Hold da op kitty du er jo så smuk gravid... Vil gerne gætte på at det er en pige der gemmer sig i maven massere af ve-støv afsted til dig

Anmeld

18. juni 2011

Kruse90

wuuhuuu en smuk gravid kvinde.

Jeg håber så meget for dig at det snart sker.
Glæder mig til at se krølfisen.

Jeg tror der gemmer sig en lille pige

Anmeld

18. juni 2011

otlitrom

Tak, alle søde piger!!

Vi venter også spændt på at se, hvad der gemmer sig derinde. Jeg tror stadig det er en pige, men flest gætter på en dreng.. Nu må vi se!

Farmand meldte ud igår, at det navn vi havde bestemt synes han egentlig slet ikke om, og havde aldrig synes det var pænt... Det har han da så haft 9 mdr. til at diskutere, og så kommer det nu. Jeg må smide gravid-kortet, for sådan er det altså bare! Men kan ikke sådan trække i land

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Hvor er det smukt, og dejligt med et "kigge-ned-på-maven"-billede, det ser altså lidt hyggeligt ud

Hvis det bliver for meget med svigerfamilien på besøg, så skyd skylden på hormoner og bliv en smule hysterisk, så finder de nok selv et andet sted at være

Og skulle du ikke også læse?

Jeg håber at baby melder sin ankomst i løbet af få dage, og gerne hjemme, så du ikke bliver nødt til at smide dig på gulvet et eller andet fjollet sted

Held og lykke med det hele

Anmeld

18. juni 2011

LISBETH:-)

Du er jo guuuuuuuuuude smuk! Jeg er ved og revne af spænding for at se hvad den smukke mave gemmer på!

Rigtig meget held og lykke - og håber du får en drømme fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.