Kattekyllingen, 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Bavianis

Okay - først det vigtigste:

**************VEEEEEE-STØØØØØV!!!********************

Dernæst: Ej - hvad sker der for svigerfamilien? Jeg er sikker på at de er rigtig søde, men jeg ville da slet ikke kunne overskue at skulle have - hverken mine eller min kærestes - forældre til at bo hos os. Både op til fødslen og efter. ´Kan godt forstå du er lidt "træt" af tanken. Men som de andre siger - det kan være du slet ikke kan undvære dem når de rejser igen!

Og super dejligt billede af dig og maven - den ser bare så skøn ud, også selvom du gerne snart vil bytte den med en baby. Du ser virkelig skøn ud. Og en lille baby på 3 kg? Det er da de bedste babyer man kan tænke sig Birk er dog kommet sig, efter en spinkel lille vægt på 2535 g da vi blev udskrevet fra Neonatal. Han vejer - præcist 3 uger efter 3700 g - dvs en vægtstigning på knap 1,2 kg på 3 uger. Sindssygt. Men man bliver jo hvad man spiser - det er nok derfor jeg har råcreme i babserne

Nå, det er så dejligt med billeder fra dig Kittemis - jeg logger udelukkende på for at se updates fra dig! Gregers er begyndt at spørge: "Har hun født?" når han går forbi og kan se jeg er på baby, haha!

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

businesstigger

Det er bare så dejligt et billede!

Kan godt forstå at energi niveauet er lig nul. Håber du klarer eksamen alligevel.

Dejligt at I nåede at få jer en kærste aften med middag og biograftur. Håber at det blev en god aften!

Jeg synes det er meget overskudsagtigt at I skal have svigerfamilien boende så længe. Jeg havde ikke klaret det. Og når krølfisen kommer må I jo insistere på at få lidt alene tid bare jer tre.

Anmeld

19. juni 2011

businesstigger

og masser af

:babydust::babydust::babydust::babydust: :babydust::babydust::babydust::babydust: :babydust::babydust::babydust::babydust: :babydust::babydust::babydust::babydust:

Anmeld

19. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Okay - først det vigtigste:

**************VEEEEEE-STØØØØØV!!!********************

Dernæst: Ej - hvad sker der for svigerfamilien? Jeg er sikker på at de er rigtig søde, men jeg ville da slet ikke kunne overskue at skulle have - hverken mine eller min kærestes - forældre til at bo hos os. Både op til fødslen og efter. ´Kan godt forstå du er lidt "træt" af tanken. Men som de andre siger - det kan være du slet ikke kan undvære dem når de rejser igen!

Og super dejligt billede af dig og maven - den ser bare så skøn ud, også selvom du gerne snart vil bytte den med en baby. Du ser virkelig skøn ud. Og en lille baby på 3 kg? Det er da de bedste babyer man kan tænke sig Birk er dog kommet sig, efter en spinkel lille vægt på 2535 g da vi blev udskrevet fra Neonatal. Han vejer - præcist 3 uger efter 3700 g - dvs en vægtstigning på knap 1,2 kg på 3 uger. Sindssygt. Men man bliver jo hvad man spiser - det er nok derfor jeg har råcreme i babserne

Nå, det er så dejligt med billeder fra dig Kittemis - jeg logger udelukkende på for at se updates fra dig! Gregers er begyndt at spørge: "Har hun født?" når han går forbi og kan se jeg er på baby, haha!

Knus og kram

Du kan fortælle den kære Gregers, at jeg kommer i rekordbogen for verdens længste kattekyllinge-graviditet. Det har ikke engang jaget den ud at min FB-wall er spammet med fødselsdagssange eller at sviger kommer på "besøg".. Jeg føler nærmest de flytter ind, og me don't like! Jeg har kæmpet med næb og klø'r, men lige lidt har det hjulpet. Jeg har sagt til bjørnen, at bliver jeg stresset, så flytter jeg ud.. Så må han jo hygge sig med familien alene. Jeg skal IKKE være en dårlig mor den første tid, bare fordi de ikke vil lytte til mig.. Men det er ikke den sjoveste situation at stå i

jeg glæder mig til at se vores 3kg baby. Den må mægtigt gerne komme ud snart!!

Anmeld

19. juni 2011

Lotus86

Søde Kitty - hvor jeg håber at dine lidelser og snydeveer snart er ovre og jeres lille trold snart melder sin ankomst..

Til gengæld kan du i hvert fald glæde dig over du jo bare er smuk med smuk på, bliver lige paf hver gang - you hot (soon to be) mommy

Anmeld

21. juni 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Søde Kitty - hvor jeg håber at dine lidelser og snydeveer snart er ovre og jeres lille trold snart melder sin ankomst..

Til gengæld kan du i hvert fald glæde dig over du jo bare er smuk med smuk på, bliver lige paf hver gang - you hot (soon to be) mommy

Tak søde! Men skal vi ikke aftale at vi har skid* de her bøller ud inden det bliver weekend?? Det kan godt være vi er flotte gravide, men jeg vil hellere ligne en hængt kat med et barn i armene

Anmeld

21. juni 2011

serinasmor

*vestøv*

håber det virker

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

kitty skriver:

Tak søde! Men skal vi ikke aftale at vi har skid* de her bøller ud inden det bliver weekend?? Det kan godt være vi er flotte gravide, men jeg vil hellere ligne en hængt kat med et barn i armene

That's a deal, så tror jeg lige jeg sørger for at tage en lille snak med Hr. Basse, så jeg ikke kommer til at bryde vores aftale

Anmeld

21. juni 2011

Laura25

kitty skriver:

Næsten i mål.. Nu må den lille bandit godt snart komme ud!

Smerter er der desværre masser af, og de tager kun til.. Jeg vil derfor være meget ked af at skulle gå 10 dage over, men jeg må bide det i mig, hvis det er tilfældet. Den kommer ud når den har fødselsdag, ikke før...

JM + en scanning pga. jeg var skidt tilpas skønnede baby til omkring 3 kg. Det er nok ikke verdens største baby der kommer ud, men nu er mor jo heller ikke det største menneske i verden Det bliver spændende at se, når den endelig gider komme ud! Den står desværre meget meget højt i mit bækken, og slet ikke fast. Så går vandet skal jeg lægge mig ned og ringe til FG der så sender en ambulance.. Jeg kan mærke det hæmmer mig lidt ift. at gå ud hjemmefa. Jeg har bare ikke lyst til at smide mig på gulvet i Rema eller ude i opgangen..

Jeg burde læse til mit BA-forsvar, men jeg er bare SÅ træt, og min koncentrationsevne er = 0.. Skal vist være glad, hvis jeg klarer den eksamen

I morgen kommer svigerfamilien og skal bo her.. Hjemme hos os.. Stress! Jeg håber vi kan få nogle fredelige stunder alene, bare mor + far + baby.. Bare engang i mellem.

Igår var vi ude at spise, for sidste gang som kærester.. Næste gang bliver det som mor og far.. Det var en speciel følelse, men vi glæææææder os til tiden der kommer!

Træk maven ind-billeder er desværre ikke mulige længere.. Beklager

Kitty, der med glæde modtager ve-støv af den slags der virker. Løst krudt og timer med veer der gik i sig selv har vi haft nok af

Super smuk mave på flot højgravid mor! Pøj pøj med sviger-besøget.

Anmeld

22. juni 2011

FrkC

Åååååh hvor er du altså bare så smuk

Sender tonsvis af ve-støv !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.