Vi har som sådan ikke sat penge af til at skulle få baby hertil August, så ved ikke præcis hvor mange penge vi kommer til at bruge i alt.
Vi har fået ny barnevogn af min mor, puslebord af svigermor, og så har vi "arvet" en masse ting, såsom kravlegård, tremmeseng, vugge ect. De 3 sidstnævnte ting skal males, så det skal vi selvfølgelig bruge lidt penge på og der skal også indkøbes madrasser osv. Vi havde dog iregnet at skulle ud at købe ovenstående ting selv, så de penge som skulle være gået til det - kan nu gå til noget andet til bebsen 
Tror ikke at vi kommer til at bruge over 10.000 kr. Vil sige, at man hurtig (når man er blevet gravid) køber efter hvad man har at gøre med og så går det hele, også selvom man ikke har råd til udstyr der koster det blege.
Jeg/vi har det i hvert fald fint med at nogle af tingene er brugte - noget af udstyret vil vi dog have fra ny og så betaler vi selvfølgelig hvad det koster at få det. Men det er alt sammen en prioterings-sag. Det gik også hurtigt op for mig at man ikke SKAL have alt fra dag 1 af - så alle de ting der kan undværes bliver ikke købt før vi har baby i huset 
/Fenja 
Anmeld