Tanja84 skriver:

Det er nemnlig lige om snart... og shit du sætter det da lige et helt andet perspektiv, når du skriver 75 dage, altså 75 dage, det er jo om kun... ja 75 dage 
Jamen vi holder det hele lidt utraditionelt, ved at holde festen ude ved Amager Action Center. Både min mand og jeg ELSKER action, og min mands store interesse er biler og gokart, hvorfor dette sted passer perfekt til os 
De har et helt fantastisk lokale med ALT hvad vi skal bruge, og de er super fleksible... og vigtigst af alt, så er det hele til en helt fantastisk pris 
Hvad med jer?
Det er jo det jeg siger, det er nemlig lige om straks! 
Jeg kan så fortælle dig, at der er 366 dage til vores. Suk...
Ja, det er godt nok utraditionelt! Men helt vildt fedt, når nu det passer så perfekt til jer.
Vi har ikke helt lagt os fast endnu. Men vi har skrevet til et par kroer omkring Roskilde, om de er ledige. Det bliver lidt dyrere, end hvis vi bare lejede et lokale, men jeg vil helst skulle lave så lidt praktisk som muligt, og så gider jeg bare ikke skulle rydde op bagefter!
Men altså, hvis prisen bliver FOR høj, bliver det nok et forsamlingshus i nærheden, og så prøver jeg at hyre nogle veninder til at ordne mad og rengøring. 
Anmeld