Kærlighedssange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.125 visninger
43 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Tanja84

Godaften

Først må jegt altså lige krybe til korset og erkende hvor meget jeg altså bare elsker baby.dk

Selvom man desværre ikke altid har så meget tid til at være aktiv herinde, så kan man altid hente hjælp og støtte til ALT når der er behov det- hvilket jeg ELSKER

Jeg har i forbindelse med vores bryllup aftalt med en veninde, der har den smukkeste stemme og er fantastisk på en guitar, at hun skal komme og synge en sang til min mand fra mig - der absolut ikke kan synge og ikke ville ane hvad vej jeg skulle vende en guitar

Søger i den forbindelse en masse inspiration.

Kom derfor med jeres yndlings kærlighedssang, eller en god melodi, som man evt. kunne lave sin egen tekst til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Thalia

Ved vores bryllup kom en sangerinde og sang Bette Midler's The Rose i kirken, og det var helt fantastisk og helt perfekt for os.

Sangen er vidunderlig i mine øjne fordi den ikke er helt så direkte og "kliche" som eksempelvis "From this moment" med Shania Twain. Og så er budskabet i The rose perfekt for mig og manden min, da vi i årene op til vores bryllup var igennem nogle meget hårde perioder.

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Jeg ville 100% vælge "everything I do I do it for you"   Super smuk og skøn sang

Anmeld

18. juni 2011

Claras mor

Måske nok meget kliche agtigt, men vi havde valgt denne sang til vores bryllup.

http://www.youtube.com/watch?v=7uHvGtoDOfk&list=PL48E2A21A8C7CEA9F

Ronan keating - This i promise you

Anmeld

18. juni 2011

lsvendsen

Jeg syns denne sang er perfekt til et bryllup, den hedder "Så tag mit hjerte" og teksten er skrevet af Tove Ditlevsen, der er flere versioner af den med melodi på Youtube.com

Saa tag mit Hjerte i dine Hænder,
men tag det varsomt og tag det blidt,
det røde Hjerte nu er det dit.

Det slaaar saa roligt,det slaar saa dæmpet,
for det har elsket og det har lidt,
nu er det stille nu er det dit.

Og det kan saares og det kan segne,
og det kan glemme og glemme tit,
men glemmer aldrig at det er dit.

Det var saa staerkt og saa stolt,mit Hjerte,
det sov og drømte i Lyst og Leg,
nu kan det Knuses men kun af dig.

Anmeld

18. juni 2011

K&S

Just the two of us  den originale af Bill Withers

Because you loved me  af Celine Dion

Anmeld

18. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tanja84 skriver:

Godaften

Først må jegt altså lige krybe til korset og erkende hvor meget jeg altså bare elsker baby.dk

Selvom man desværre ikke altid har så meget tid til at være aktiv herinde, så kan man altid hente hjælp og støtte til ALT når der er behov det- hvilket jeg ELSKER

Jeg har i forbindelse med vores bryllup aftalt med en veninde, der har den smukkeste stemme og er fantastisk på en guitar, at hun skal komme og synge en sang til min mand fra mig - der absolut ikke kan synge og ikke ville ane hvad vej jeg skulle vende en guitar

Søger i den forbindelse en masse inspiration.

Kom derfor med jeres yndlings kærlighedssang, eller en god melodi, som man evt. kunne lave sin egen tekst til

Hvad med denne:  Den er nem at gengive med eller uden musik i baggrunden og passer da perfekt til et bryllup. 

http://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1lg

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Thalia skriver:

Ved vores bryllup kom en sangerinde og sang Bette Midler's The Rose i kirken, og det var helt fantastisk og helt perfekt for os.

Sangen er vidunderlig i mine øjne fordi den ikke er helt så direkte og "kliche" som eksempelvis "From this moment" med Shania Twain. Og så er budskabet i The rose perfekt for mig og manden min, da vi i årene op til vores bryllup var igennem nogle meget hårde perioder.

Den havde jeg aldrig kommet i tanke om selv, men rigtig, rigtig sød og meget fængende tekst

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Mettefpigen skriver:

Jeg ville 100% vælge "everything I do I do it for you"   Super smuk og skøn sang

Uuuuhhhh den er også en af mine yndlings. Den er nemlig bare sååååå smuk - Love it

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Heej du, der kommer en sangerinde i kirken og synger denne her til os. Ved ikke om den skriger af kærlighed, men det er vores sang og synes den er fantastisk smuk. 

http://www.youtube.com/watch?v=h8tuTSi6Sck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.