Kærlighedssange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Risen

Risen skriver:

Heej du, der kommer en sangerinde i kirken og synger denne her til os. Ved ikke om den skriger af kærlighed, men det er vores sang og synes den er fantastisk smuk. 

http://www.youtube.com/watch?v=h8tuTSi6Sck

og skal tilføjes at jeg kommer fra en familie hvor jazz betyder alt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Tanja84

lsvendsen skriver:

Jeg syns denne sang er perfekt til et bryllup, den hedder "Så tag mit hjerte" og teksten er skrevet af Tove Ditlevsen, der er flere versioner af den med melodi på Youtube.com

Saa tag mit Hjerte i dine Hænder,
men tag det varsomt og tag det blidt,
det røde Hjerte nu er det dit.

Det slaaar saa roligt,det slaar saa dæmpet,
for det har elsket og det har lidt,
nu er det stille nu er det dit.

Og det kan saares og det kan segne,
og det kan glemme og glemme tit,
men glemmer aldrig at det er dit.

Det var saa staerkt og saa stolt,mit Hjerte,
det sov og drømte i Lyst og Leg,
nu kan det Knuses men kun af dig.

Så god en sang til kirken.

Har et rigtig godt forhold til præsten som skal vie os, og overvejer da lidt om man ikke skulle hører om mulighederne for at koret ville synge denn

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Har også overvejet "Love is all around me".

Hvad synes I om denne?

Anmeld

20. juni 2011

AWO

Jeg har faktisk de samme planer til vores bryllup!

Jeg får en veninde - som i øvrigt var hende, der førte os sammen i sin tid - til at synge Ronan Keatings "When you say nothing at all". Det er vores sang, og beskriver det, Leon er og gør, på en prik.

Så jeg har tænkt mig at sige til ham, at selvom jeg altid driller ham med, at han ikke kan finde ud af at sætte ord på tingene, så ved jeg altid, at han elsker mig.

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Anke skriver:

Jeg får en veninde - som i øvrigt var hende, der førte os sammen i sin tid - til at synge Ronan Keatings "When you say nothing at all". Det er vores sang, og beskriver det, Leon er og gør, på en prik.

Så jeg har tænkt mig at sige til ham, at selvom jeg altid driller ham med, at han ikke kan finde ud af at sætte ord på tingene, så ved jeg altid, at han elsker mig.

Arrrh  Smelte smelte

Anmeld

20. juni 2011

AWO

Risen skriver:

Arrrh  Smelte smelte

I know!! Jeg er glad for, at jeg på den måde ikke kommer til at skulle holde den store tale - ender sikkert med at stå og tudbrøle.

Det er i øvrigt den ene ting, der allerede er planlagt. Resten må lige vente et par måneder.

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Anke skriver:

Du kommer jo sendt fra himlen med denne sang - vildt jeg slet ikke har tænkt på den.

Men den siger jo ALT, og på den helt perfekte og prævcise måde

THANK YOU

Hvornår skal I giftes?

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Anke skriver:

I know!! Jeg er glad for, at jeg på den måde ikke kommer til at skulle holde den store tale - ender sikkert med at stå og tudbrøle.

Det er i øvrigt den ene ting, der allerede er planlagt. Resten må lige vente et par måneder.

Ha, ha... præcis samme tanke her.

Synes det er vildt romantisk med en sang til sin mand/kone, samtidig med at man slipper for en lang tale.

VED jeg vil stortude lige meget hvad, men nu har jeg i det mindste en til at tage over

Ååååååhhhh frygter virkelig for at jeg vil blive et stort tudefjæs igennem hele min bryllupsdag... Naturligvis af lykke  Men duer bare ikke til sådan noget -og slet ikke efter jeg har født

Anmeld

20. juni 2011

AWO

Tanja84 skriver:

Du kommer jo sendt fra himlen med denne sang - vildt jeg slet ikke har tænkt på den.

Men den siger jo ALT, og på den helt perfekte og prævcise måde

THANK YOU

Hvornår skal I giftes?

Perfekt!!

Jeg er også helt vild med den - kliche eller ej.

Vi skal giftes d. 30. 6. '12. Jeg ville gerne tidligere, men jeg må åbenbart ikke planlægge bryllup samtidig med at jeg skriver speciale..!  

Anmeld

20. juni 2011

AWO

Tanja84 skriver:

Ha, ha... præcis samme tanke her.

Synes det er vildt romantisk med en sang til sin mand/kone, samtidig med at man slipper for en lang tale.

VED jeg vil stortude lige meget hvad, men nu har jeg i det mindste en til at tage over

Ååååååhhhh frygter virkelig for at jeg vil blive et stort tudefjæs igennem hele min bryllupsdag... Naturligvis af lykke  Men duer bare ikke til sådan noget -og slet ikke efter jeg har født

Nej, det er sjovt - lige pludselig er ALT bare så rørende!!

Jeg håber også, jeg kan begrænse mig lidt. Jeg er nemlig desværre ikke en af dem, der kan græde og stadig være gudesmukke.

Skal den synges i kirken, eller til festen? Og hvornår skal i giftes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.