Kærlighedssange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Risen

Anke skriver:

I know!! Jeg er glad for, at jeg på den måde ikke kommer til at skulle holde den store tale - ender sikkert med at stå og tudbrøle.

Det er i øvrigt den ene ting, der allerede er planlagt. Resten må lige vente et par måneder.

Hihi det kan jeg godt forstå.. Jeg tror jeg kommer til at stortude når jeg går op til ham i kirken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

AWO

Risen skriver:

Hihi det kan jeg godt forstå.. Jeg tror jeg kommer til at stortude når jeg går op til ham i kirken 

Skal man ikke også næsten det?

Hvordan går det med planlægningen, er alt ved at være på plads?

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Anke skriver:

Nej, det er sjovt - lige pludselig er ALT bare så rørende!!

Jeg håber også, jeg kan begrænse mig lidt. Jeg er nemlig desværre ikke en af dem, der kan græde og stadig være gudesmukke.

Skal den synges i kirken, eller til festen? Og hvornår skal i giftes?

Altså vi har altid været meget følsomme i min familie, og aldrig været bange for at vise følelser. selv min far har flere gange siddet og tuddet om kamp med min og jeg, da vi bla. så Lassie (denganga jeg boede hjemme).

Men efter jeg har været gravid og født, så er det da gået helt amok

Og nej, man kan bare ikke være smuk, når man står og stortuder - af glæde eller ej

Jamen vi skal giftes d. 3 september, så det nærmer sig - og glæder mig bare så meget.

Vi blev viet på Rådhuset sidste år, men holder først den store fest med ny kirkelig vielse og det hele, her til sommer

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Anke skriver:

Skal man ikke også næsten det?

Hvordan går det med planlægningen, er alt ved at være på plads?

Hehe, nej  ikke stortude når der er fotograf på hehe

Ja det synes jeg faktisk der er, mangler bare at bestille blomster og lave menu/bordplans hæfter så kører vi 

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Risen skriver:

Ååååhhh jeg frygter virkelig at jeg bliver en stor huklende brud med sorte render og tårer ned af kinderne, når jeg skal gå op af kirkegulvet

Min far og jeg har faktisk talt om, at han evt. skal komme INDEN jeg får lagt make up, så jeg ikke skal starte med at tude det hele af, inden jeg overhovedet er nået frem til kirken

Skal lige siges min far, er ligeså følsom som en gravid kvinde på hormonpiller

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Tanja84 skriver:

Ååååhhh jeg frygter virkelig at jeg bliver en stor huklende brud med sorte render og tårer ned af kinderne, når jeg skal gå op af kirkegulvet

Min far og jeg har faktisk talt om, at han evt. skal komme INDEN jeg får lagt make up, så jeg ikke skal starte med at tude det hele af, inden jeg overhovedet er nået frem til kirken

Skal lige siges min far, er ligeså følsom som en gravid kvinde på hormonpiller

HEHEHE! - Jeg har valgt at få sat øjnvipper på istedet for at lægge maskara , tør simpelthen ikke at tage chancen . Ej hvor godt det er min far også. Han græder mere end mig til titanic 

Har du fået kigget lidt på kjoler? 

- Sorry til ts vi spammer din tråd her, håber det er ok når det handler om bryllup

Anmeld

20. juni 2011

Sabsy

Til min onkel og tantes bryllup (de er dog skilt idag) havde min tante fået en sangerinde til at komme - og i det de sagde ja til hinanden rejste hun sig op og sang: Power Of Love.. Det var såååååååååå smukt!..

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Risen skriver:

HEHEHE! - Jeg har valgt at få sat øjnvipper på istedet for at lægge maskara , tør simpelthen ikke at tage chancen . Ej hvor godt det er min far også. Han græder mere end mig til titanic 

- Sorry til ts vi spammer din tråd her, håber det er ok når det handler om bryllup

HA, HA... det er HELT OK

Risen, er det ikke noget med du har en tråd omrking planlægningen til dit bryllup?

Anmeld

20. juni 2011

Mom2012

Tanja84 skriver:

Har også overvejet "Love is all around me".

Hvad synes I om denne?

Den kan jeg rigtig godt lide! 

Anmeld

20. juni 2011

Tanja84

Risen skriver:

BTW... fantastisk ide med kunstige vipper, kunne da være man seriøst skulle overveje dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.