Stort byllup, men billigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Mille83

Anonym skriver:

Vi havde tænkt at stå for alt selv. Og så måske leje et billigt forsamlingshus.. Kjolen bliver en fra lilly og den jeg har kig på koster omkring de 2000 Men må vist lige i tænkeboks over hvordan vi gør det så billigt som muligt. For os kommer det ikke så meget an på om der er kaviar eller andre fine ting.. Folk skal nok hygge sig uanset hvad

Mener det er hvert år i oktober lilly holder udsalg, og der er kjoler fra omkring 500 kr og opefter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Zafir

Vi havde ca 100 gæster til vores bryllup. Vi holdte en SUPER MEGA skøn havefest

Vi lånte et stort telt og fik sponsoret grillen af en nabo, som har et pejsecenter. Ellers havde det kostet os 500 kr at leje.

Det vi brugte penge på var:

Leje af borde og stole
Leje af 'festival'toilet x2  (vi har septiktank og jeg kunne ikke overskue at der skulle fyldes op eller pludselig tømmes på min bryllupsdag)
Kød til grillen
Salat til salatbord
En fyr der grillede hele baduljen for en 500 lap og øller
Øl og sodavand og vin som vi købte i tyskland

Gæsterne bagte et 'hemmeligt brød eller kage', så vi havde mange forskellige dejlige brød til maden og et GIGA kagebord til dessert

Vi brugte 15000 kr, på hele baduljen  Det er et bryllup folk stadig snakker om, fordi det var sådan en helt igennem dejlig fest.

Skulle jeg gøre det igen, trods det at vi har væsentligt bedre økonomi, ville jeg ikke tvivle et sekund om at gøre det lige dan idag

Og TILLYKKE!!!!!

Anmeld

8. august 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Hej i dejlige damer

Ja sagen er den at min kæreste har friet til mig  Brylluppet bliver engang i 2012. Datoen er ikke helt fastsat endnu.. Nåå men sagen er den at vi begge har pænt store familier.. Så bare de nærmeste blive vi en 30-40 stykker.. Så kommer venner osv. Så regner med en 70-100 gæster.. Har ikke lige sat mig og regnet det ud endnu..

Spørgsmålet er så, hvordan vi kan gøre det billigst ? Jeg havde tænkt på at invitere familien og lidt af de aller nærmeste af vennerne i kirken og i evt et forsamlingshus og så lave div salater, pasta salater og noget forskelligt kød (frikadeller og måske helstegt pattegris). Og så lave sådan noget åbent hus til andre der skulle få lyst til at komme forbi lidt senere til kaffe og kage ? Vores budget er ikke så stort.. Drikkevare skal der heller ikke mangle. Det bliver nok øl og vand fra tyskland

Hvad vil i tro det koster pr. kuvert ? Bare ca

fandt lige det her link.

http://www.bt.dk/danmark/anja-og-brian-kaempebryllup-til-minipris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.