Ved det er en gammel tråd, men svarer alligevel.
Vi holdt bryllup for 50 personer for 30.000 kr tror jeg, inkl tøj. Vi betalte selv ca 15000, og mine forældre resten, så derfor ved jeg ikke helt hvad det kostede.
Jeg købte tøj for knap 2000 kr - en råhvid kjole i Edith & Ella, og så selvfølgelig sko, makeup mv . Ønskede ikke en rigtig brudekjole, da det var rådhusbryllup og havefest.
Vi holdt festen i vores have. Her købte vi et brugt havetelt for 700 kr (vi solgte den to dage efter bryllupet til 750 kr
), så lejede vi borde og stole hos et eller andet udlejningsfirma, men ikke så alle kunne sidde ned på samme tid. Så måtte nogle cirkulere lidt - det fungerede perfekt. Vi havde også vores egne havemøbler, og det var ikke noget suppe-steg og is bryllup, så man var ikke pålagt at sidde pænt på sin plads på noget tidspunkt.
Maden bestilte vi hos et cateringfirma. Vi købte en receptionsmenu - det kostede os knap 5000 kr. Hertil supplerede vi med ostebord, frugt, minisandwich, frikadeller (der var en del børn), brød, laks og noget. Der var i hvert fald masser af lækker mad.
Bryllupskagen lavede en fra min mødregruppe - hun gør sig i den slags kagebageri, og den var meget fin. Den var billig, der var masser af den, den smagte fantastisk - og så var hun så sød at levere den en times tid før vi skulle have den 
Drikkevarer købte vi i Tyskland. Manden min kørte ned en tur og fyldte i traileren, så der var rigeligt. Så havde vi sådan en køleboks - sådan en rund en, hvor der kunne ligge kildevand i hvis det var i en butik - som stod i hjørnet af teltet, fyldt med øl, vand, vin, sommersby så folk kunne bare forsyne sig.
En bekendt af min mor hjalp til i køkkenet. Og hun var helt uundværlig. Hun sørgede for at der konstant var mad i buffeten, drikkevarer i køleboksen og at der var pænt og rent. Fantastisk job, gjorde hun.
Om aftenen tændte vi grillen og smed noget kød på. Køkkendamen havde lavet noget pastasalat, så det blev serveret til. Det var ikke prangende, men folk var fulde og glade, da vi nåede dertil, så det var skønt alligevel 
Det startede klokken 14, og de sidste blevet jaget ud kl 2:30, da bruden ikke orkede mere. Var også lige mor til en fire-mdr baby, der fik mad om natten på samme tid... Det var en fantastisk dag, stemningen var super hele dagen og vejret var bare helt perfekt sommervejr. Perfekt var det.