Skal giftes her til september, vi laver det som en picnic. Ikke at det gør det billigere, kuvert prisen er 250 kr. eller deromkring inkl kage og natmad.
Vi har så lejet et billigt sted med stor plæne, så hvis solen skinner - som den jo gør - så bliver vi udenfor og kan så trække ind senere.
Har valgt at købe tøjet, da jeg har fundet noget jeg kan bruge bagefter og kæresten fandt en dejlig kjole - som jeg ikke har set - til sølle 500 kr. i samme stil som mit tøj, og designet til folk der lige har født.
Bryllup + barnedåb samme dag.
Har hørt fra folk som har lejet deres tøj til bryllup og de har givet ca. 2000 kr. for leje af habit, måske det kommer an på stilen.
Angående det med at lave mad, så fravalgte vi det. Fordi det vil dræne ens ressourcer alt for meget, at man skal sørge for at der er nok mad, skal have købt ind, bekymringer om det er godt nok og alle de ting, som man bare ikke gider bekymre sig om på den dag.
Vi ville bare nyde dagen.
Umiddelbart virker budgettet måske lidt lavt omkring mad og drikke, når vi snakker om ca. 7-100 mennesker. Det kommer jo an på, hvad der skal serveres og hvor lang tid festen skal vare.
Skal jo bare regne med ca. 200 gram kød per person + bryllupskage er ca. 60 kr. per person, hvis det er en der købes udefra.
Anmeld