Lider I også meget af vand i kroppen og flammer i halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Ajj hvor surt at have sådan en graviditet...  Har sku ondt af dig... Og når man så altid har fået afvide at det hele er så "skønt" når man er gravid..... Bææhh...

Begge min graviditeter er røv og nøgler... Der kommer noget godt ud af det til sidst...  Vi er også så enige her om, at det er det sidste barn vi skal have... 

Orker ikke den samme tur igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Begge min graviditeter er røv og nøgler... Der kommer noget godt ud af det til sidst...  Vi er også så enige her om, at det er det sidste barn vi skal have... 

Orker ikke den samme tur igen... 

Jaa det bedste til sidst  Men jaa kan da sagtens forstå at du ikk orker det mere... Jeg er også bare vildt lykkelig for at jeg har en så nem graviditet som jeg har.... Kunne slet ikk forestille mig hvordan det må være at have alt det som i andre har i jeres....

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Jaa det bedste til sidst  Men jaa kan da sagtens forstå at du ikk orker det mere... Jeg er også bare vildt lykkelig for at jeg har en så nem graviditet som jeg har.... Kunne slet ikk forestille mig hvordan det må være at have alt det som i andre har i jeres....

Ih ja du må være ret glad for du ikke døjer med noget... Glæder mig så meget til at have født... 

Anmeld

18. juni 2011

maryjane

Ikke så meget endnu. Min ene fod har dog en del vand i sig, men det går lidt op og ned. Lad os se hvad fremtiden bringer.

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Ih ja du må være ret glad for du ikke døjer med noget... Glæder mig så meget til at have født... 

Jaa det kan jeg godt forstå... Det gør jeg også

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Jaa det kan jeg godt forstå... Det gør jeg også

Jeps... 

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg må ærligt indrømme jeg er ved at være røvtræt af alle de irreterende og trælse gener jeg har... 

Lider I meget halsbrand allerede? Jeg har det døgnet rundt, puh det er slemt, så slemt at jeg faktisk kaster op af syren også... 

Vand i kroppen? 

Der har jeg virkelig elefant ankler om aften, spænder helt vildt.. Sørger virkelig for at have fødderne opad om aften og lave venepumpeøvelser... 

Orrrk ja! Begge dele

Vil dog sige, at det veksler ufattelig meget! Og mod alle bøger og forskrifter, så har halsbranden ind til videre generet mig mest i starten og midten af graviditeten. Jeg har ikke haft så meget halsbrand de sidste par uger - så håber da meget at det forsætter sådan.

Vandet i benene var også slemt - min læge forslog at jeg fik kompressionsstrømper tryg 2 Det huer mig ikke rigtigt.
Men her den sidste uges tid, hvor vejret har været køligere, der er det meste af væsken rent faktisk forsvundet!  Og jeg har tabt mig 1½ kg på få dage - bare i væske!

Så nu må vi se hvordan resten af sommeren bliver. Det skal jo nok nå at vende frygteligt tilbage!

Anmeld

20. juni 2011

Jemion

Her er jeg godt nok også ramt af halsbrand, skal på apoteket og prøve det der balancid, da jeg synes det er ved at tage overhånd med sure opstød osv. bliver ekstrem følsom overfor lugte når jeg har halsbrand så hver aften når der skal laves aftensmad er et helvede !!

Har ikke vand i kroppen endnu, tror jeg bare jeg skal være rigtig glad for!

Her er der sneget sig +17 kg på men håber det står lidt stille fra nu så jeg ikke kommer til at ligne en strandet hval ude i haven

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Jemion skriver:

Her er jeg godt nok også ramt af halsbrand, skal på apoteket og prøve det der balancid, da jeg synes det er ved at tage overhånd med sure opstød osv. bliver ekstrem følsom overfor lugte når jeg har halsbrand så hver aften når der skal laves aftensmad er et helvede !!

Har ikke vand i kroppen endnu, tror jeg bare jeg skal være rigtig glad for!

Her er der sneget sig +17 kg på men håber det står lidt stille fra nu så jeg ikke kommer til at ligne en strandet hval ude i haven

Balancid kan jeg varmt anbefale... 

Anmeld

21. juni 2011

Jemion

Mira0911 skriver:

Balancid kan jeg varmt anbefale... 

De gav mig noget der hedder galive tyggetabletter, så dem må jeg prøve i første omgang  Men tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.