Lider I også meget af vand i kroppen og flammer i halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Måske eller fordi du ikke kan lave det store, grundet kvalme og opkast?

Ja det er sikkert sådan noget... Om eftermiddagen og aften hvor jeg har okey og kan være oppe med de andre, men stadig holde mig i ro så meget så muligt, kan jeg godt snige mig med ud på en lille luftetur med hunden... 

Julie synes mor går så langsomt.. Hun står og råber "Kom, kom, kom mooaar" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ja det er sikkert sådan noget... Om eftermiddagen og aften hvor jeg har okey og kan være oppe med de andre, men stadig holde mig i ro så meget så muligt, kan jeg godt snige mig med ud på en lille luftetur med hunden... 

Julie synes mor går så langsomt.. Hun står og råber "Kom, kom, kom mooaar" 

Ha ha, hvor er hun sød

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ha ha, hvor er hun sød

Det er hun virkelig... Dejligt tøs... 

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Jeg har ikk det store med vand i kroppen!... Heldigvis... Men den begynder at komme.. Ømme fødder.. Men halsbranden er begyndt for en uge siden.... Og kommer HVER aften!..

Og vægten er jeg faktisk ikk uvenner med.. Den siger kun +5

Please lad være og slå mig i hovedet over det jeg skriver

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Jeg har ikk det store med vand i kroppen!... Heldigvis... Men den begynder at komme.. Ømme fødder.. Men halsbranden er begyndt for en uge siden.... Og kommer HVER aften!..

Og vægten er jeg faktisk ikk uvenner med.. Den siger kun +5

Please lad være og slå mig i hovedet over det jeg skriver

Halsbranden hænger mig langt ud af halsen... Hver gang jeg bukker mig ned efter noget, vælter det nærmest op i munden... 

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Halsbranden hænger mig langt ud af halsen... Hver gang jeg bukker mig ned efter noget, vælter det nærmest op i munden... 

Jaa pisse irreterende... + At jeg har svært ved at snakke nogengange fordi at det gør ondt.. Hihi så er det da bare et plus at manden arbejder om aftenen og natten  Men altså har jo også ædeflip om aftenen... Heller ikk det bedste tidspunkt når man har ondt.. Men jaa bare at bukke mig ned går ikk særlig godt med maven... Tykke dyr

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Jaa pisse irreterende... + At jeg har svært ved at snakke nogengange fordi at det gør ondt.. Hihi så er det da bare et plus at manden arbejder om aftenen og natten  Men altså har jo også ædeflip om aftenen... Heller ikk det bedste tidspunkt når man har ondt.. Men jaa bare at bukke mig ned går ikk særlig godt med maven... Tykke dyr

Jeg kan også for det meste kun spise om aften... Lider meget af kvalme og opkast... Det står på det meste af dagen... Idag kunne jeg få lov til at spise noget kl. 12 hvor det blev i maven... Hvor jeg normalt først kan spise noget omkring eftermiddagstid og så hele aften med... 

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Jeg kan også for det meste kun spise om aften... Lider meget af kvalme og opkast... Det står på det meste af dagen... Idag kunne jeg få lov til at spise noget kl. 12 hvor det blev i maven... Hvor jeg normalt først kan spise noget omkring eftermiddagstid og så hele aften med... 

Ajj hvor irreterende.. Så kan du da heller ikk lave så mange andre ting hvis du ikk kan spise og har mega meget kvalme??...

Anmeld

18. juni 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Ajj hvor irreterende.. Så kan du da heller ikk lave så mange andre ting hvis du ikk kan spise og har mega meget kvalme??...

Jeg ligger i sengen det meste af dagen, og står så op når farmand og Julie kommer hjem, der er jeg "frisk" nok til at kunne  være oppe sammen med dem... Det er skide træls.. Det var det samme da jeg ventede Julie.. 

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Jeg ligger i sengen det meste af dagen, og står så op når farmand og Julie kommer hjem, der er jeg "frisk" nok til at kunne  være oppe sammen med dem... Det er skide træls.. Det var det samme da jeg ventede Julie.. 

Ajj hvor surt at have sådan en graviditet...  Har sku ondt af dig... Og når man så altid har fået afvide at det hele er så "skønt" når man er gravid..... Bææhh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.