Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed33 skriver: Og så har du oveni alt opkasten, så bare ikke gør flammerne mildere.
Og så har du oveni alt opkasten, så bare ikke gør flammerne mildere.
Det gør det hele værre... Men hey idag er der sket et fremskridt.. Prøvede at spise en portion musli med mælk på kl. 12, det er sørme i maven endnu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Det gør det hele værre... Men hey idag er der sket et fremskridt.. Prøvede at spise en portion musli med mælk på kl. 12, det er sørme i maven endnu...
Hold da helt ferie, det er nyt
Kofoed33 skriver: Hold da helt ferie, det er nyt
Jeps... Det er så sjældent det sker at det bliver i maven... Normalt kan jeg begynde mit "ædegilde" her om eftermiddagen omkring kl. 15 og så frem til jeg går i seng...
Mira0911 skriver: Jeps... Det er så sjældent det sker at det bliver i maven... Normalt kan jeg begynde mit "ædegilde" her om eftermiddagen omkring kl. 15 og så frem til jeg går i seng...
Det kan være det har rykket sig til kl 12 nu
Kofoed33 skriver: Det kan være det har rykket sig til kl 12 nu
Ih det håber jeg godt nok... Skal vidst også passe på vægten nu... den siger +20 kg...
Mira0911 skriver: Ih det håber jeg godt nok... Skal vidst også passe på vægten nu... den siger +20 kg...
Så er jeg ikke den med det største plus Men ja, det skal jeg vis nok også..
Kofoed33 skriver: Så er jeg ikke den med det største plus Men ja, det skal jeg vis nok også..
Ja, tror også meget af det er vand... Hvad siger din vægt?
Mira0911 skriver: Ja, tror også meget af det er vand... Hvad siger din vægt?
For 1½ uge siden +13 kg. Vejer mig ikke hjemme mere, så det er kun ved lægen nu, så skal man ikke bekymre sig over den hele tiden
Kofoed33 skriver: For 1½ uge siden +13 kg. Vejer mig ikke hjemme mere, så det er kun ved lægen nu, så skal man ikke bekymre sig over den hele tiden
Okey... Jeg synes kg'erne flyver på mig... Nok fordi jeg spiser så meget om aften...
Mira0911 skriver: Okey... Jeg synes kg'erne flyver på mig... Nok fordi jeg spiser så meget om aften...
Måske eller fordi du ikke kan lave det store, grundet kvalme og opkast?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128