Lider I også meget af vand i kroppen og flammer i halsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.446 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Mira0911

Jeg må ærligt indrømme jeg er ved at være røvtræt af alle de irreterende og trælse gener jeg har... 

Lider I meget halsbrand allerede? Jeg har det døgnet rundt, puh det er slemt, så slemt at jeg faktisk kaster op af syren også... 

Vand i kroppen? 

Der har jeg virkelig elefant ankler om aften, spænder helt vildt.. Sørger virkelig for at have fødderne opad om aften og lave venepumpeøvelser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Nynne88

Jeg har halsbrand nogle gange - mest hvis jeg ligger mig ned for hurtigt om aftenen  Men det er slet ikke slemt (7-9-13). Heller ingen vand (endnu) til mig. Jeg er hæftig med venepumpeøvelser morgen og aften i forskellig art. Men det skal nu nok komme alligevel på et tidspunkt.

Det er så synd at du er så generet !!

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

Jeg har halsbrand nogle gange - mest hvis jeg ligger mig ned for hurtigt om aftenen  Men det er slet ikke slemt (7-9-13). Heller ingen vand (endnu) til mig. Jeg er hæftig med venepumpeøvelser morgen og aften i forskellig art. Men det skal nu nok komme alligevel på et tidspunkt.

Det er så synd at du er så generet !!

Du er en af de heldige... 

Jeg hader halsbranden... Vandet i kroppen, men det høre jo med... Ja det er så træls at jeg skal døje med de forskellige ting... Grrr

Anmeld

17. juni 2011

SaNiNa

Du er desværre ikke alene.

Men dog har mit ikke været helt så slemt de sidste par dage, de syre opstød kommer især når jeg mindst venter det.

Ang væske i kroppen så er min fødder værst og i sær hvis jeg har stået eller gået mig.

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Du er desværre ikke alene.

Men dog har mit ikke været helt så slemt de sidste par dage, de syre opstød kommer især når jeg mindst venter det.

Ang væske i kroppen så er min fødder værst og i sær hvis jeg har stået eller gået mig.

Ja halsbranden er virkelig god til at snyde med at bare komme frem hvor man mindst venter det... Bruger dog Balancid til at tage det værste...  Det hjælper trods alt... Har prøvet med Galieve, og det virker ikke lige på mig... 

Vandet i fødderne kommer også mest ved mig, hvis jeg har tulleret rundt i lejligheden... 

Anmeld

17. juni 2011

Nynne88

Mira0911 skriver:

Du er en af de heldige... 

Jeg hader halsbranden... Vandet i kroppen, men det høre jo med... Ja det er så træls at jeg skal døje med de forskellige ting... Grrr

Det værste er når jeg lige bøjer sig efter noget og så man føler at man får bræk i munden  Knap så lækkert .

Ja vand - og især når vi er gravide nu og hen over sommeren - lige på det punkt så må det godt blive en kedelig og kold sommer .

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Nynne88 skriver:

Det værste er når jeg lige bøjer sig efter noget og så man føler at man får bræk i munden  Knap så lækkert .

Ja vand - og især når vi er gravide nu og hen over sommeren - lige på det punkt så må det godt blive en kedelig og kold sommer .

Varmen kan jeg slet ikke klare, bliver så skidt tilpas, og så nærmest have en blæser limet fast på mig... 

Ja det er bestemt ikke rart at bukke sig ned efter noget, når halsbranden står på.. 

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Jeps det er jeg også ramt af. Fik kramper i fødderne pga vand den anden dag og mine ankler er ømme døgnet rundt, helt slemt om aften, men det ser ikke ud af noget, når man kigger på dem om aften.

Hader min hals, men kunne endelig i går starte på balancin og det hjælper meget.

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeps det er jeg også ramt af. Fik kramper i fødderne pga vand den anden dag og mine ankler er ømme døgnet rundt, helt slemt om aften, men det ser ikke ud af noget, når man kigger på dem om aften.

Hader min hals, men kunne endelig i går starte på balancin og det hjælper meget.

Balancid tager det værste, og kan i det mindste få lov til at sove...  Før vågnede jeg tit med det klamme syre i munden... 

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Balancid tager det værste, og kan i det mindste få lov til at sove...  Før vågnede jeg tit med det klamme syre i munden... 

Og så har du oveni alt opkasten, så bare ikke gør flammerne mildere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.