Gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

Loggidut

BellaT skriver:

Øv, jeg er slet ikke med. Hvis ikke det er hende den lille smukke mørkhårede eller hende den lille smukke lyshårede der bliver storesøster, så har jeg intet andet gæt. To storebrødre, hvem er det? Tænke tænke.

ja ha....jeg gætter på den mest gejlede af os alle sammen, hende med det altid lækre garn, som kalder en spade for en spade, hende der gerne brækker nakken på IVF bare for at bevise at karmasutra er in...hende der gerne kører til Jylland iført et par natbukser, og hende der er min evige gode vejviser når jeg forsvinder nede omkring Legoland...

hjalp det, eller føler du dig mere forvirret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

BellaT

ja ha....jeg gætter på den mest gejlede af os alle sammen, hende med det altid lækre garn, som kalder en spade for en spade, hende der gerne brækker nakken på IVF bare for at bevise at karmasutra er in...hende der gerne kører til Jylland iført et par natbukser, og hende der er min evige gode vejviser når jeg forsvinder nede omkring Legoland...

hjalp det, eller føler du dig mere forvirret?

Hende med det altid lækre garn, der kalder en spade for en spade. Der fangede jeg den vist... Nej, gerne kører til Jylland... Nej, den er der altså ikke endnu. Eller...

Helle - vægelsindet (sejt mormor-ord).

Anmeld

5. december 2008

ivfmarie

Ha ha! I er heeelt ude i hampen her!!

Endnu engang er det mig der ved hvem den mystiske preggy er, og min mund er lukket !!

Marie - der morer sig over vildskud!!

Anmeld

5. december 2008

Nadi

ivfmarie skriver:

Ha ha! I er heeelt ude i hampen her!!

Endnu engang er det mig der ved hvem den mystiske preggy er, og min mund er lukket !!

Marie - der morer sig over vildskud!!

Ja ja det er bare noget du siger

Anmeld

5. december 2008

Mikkelmusen

ja jeg fatter ikke hvem karma er, men tror bare jeg holder fast i mit gæt.

Anmeld

5. december 2008

Ny mor

Nå, så har jeg 2 nye bud:

1) En nylig gift jyde, der vist ikke skulle have flere børn, meeeen......

2) Så er vi på Sjælland - nærmere betegnet omegnen af Kbh - hun er et oplagt bud, he, he......

Anmeld

5. december 2008

Loggidut

øh, ny mor...det er altså ikke mig, og det vil jeg gerne sværge på, hvis det er mig dit bud falder på...lol...nej nej, jeg er bare naturlig fed!

Anmeld

5. december 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

øh, ny mor...det er altså ikke mig, og det vil jeg gerne sværge på, hvis det er mig dit bud falder på...lol...nej nej, jeg er bare naturlig fed!

Det var nu en med 2 børn i forvejen jeg tænker på, men man ved jo aldrig

Anmeld

5. december 2008

Loggidut

nååååå.....lol

Anmeld

5. december 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

nååååå.....lol

jammen så er vi jo enig...lol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.