Gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.538 visninger
73 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Anonym trådstarter

Hej...

Positiv test....

Meget glad, men lidt rundt på gulvet...

Mangler lidt hjælp... Kunne godt tænke mig at give nyheden i julegave, men hvordan????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

linemus

1. december 2008

Mikkelmusen

Stort tillykke

Jeg gav en ramme med den tekst som linemus nævner i det andet indlæg
Det gav god respons

Anmeld

1. december 2008

Muffinmus

tillykke med det...hmmm.. har ingen ideer til det, men d finder helt sikkert på noget godt

Anmeld

1. december 2008

Lise

Tillykke med det!

Som du kan se i tråden gav jeg den lidt i gave til min mor juleaften om dagen - det var helt perfekt! Ville have lagt den under træet, hvis det ikke var fordi man så ville undre sig over at jeg ikke ville drikke vin og sådan..

Anmeld

1. december 2008

Rasmine

Ej, tillykke.
Hvem er du?

Anmeld

1. december 2008

Mary

Tillykke tillykke

Vi gav en lille rød kuffert med en sut i i gave, og så skulle de lige lægge to og to sammen -det gik nu ret hurtigt!

Anmeld

1. december 2008

Tikki

Tillykke

Vi gav dem vores bryllupsbillede, hvor vi på maven af mig havde klistret et lille scanningsbillede på af Iza. De troede nyheden var, at vi var blevet gift...det vidste de nemlig ikke og de opdagede først billedet på maven efter flere timer.....men så var der også telefonstorm

Anmeld

1. december 2008

Mie A

har ingen ideer - men vil da lige ønske et stort tillykke med den lille spire. glæder mig til at finde ud af hvem du er...

Anmeld

1. december 2008

Lulle25

Tillykke med graviditeten. Eii hvor er vi efterhånden mange gravide her i Juli, selvom ogen selvfølgelig allerede har født
KH Louise 18+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.