Gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Jeg tror store bror...

og jeg er meget enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Nadi

Jeg har også et bud på hvem det er

Anmeld

4. december 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

og jeg er meget enig!

Nej, de 2 knægte skal sgu ikke være storebrødre...

Anmeld

4. december 2008

Ny mor

Så vidt jeg ved.......er det ikke mig

Jeg tror det er en tidligere meget skruk person der har en pige i forvejen, ha, ha......bare mit gæt...

Birgitte

Anmeld

4. december 2008

Helle30

Jeps! Vi mangler et par væsentlige tillykker hér i tråden. Jeg synes nu at have hørt og læst juligruppens ukronede kama-sutradronning udtale, at hun f... ikke skulle have flere - såehh mit gæt må også falde på, at det er noget med én lyshåret pige, der skal være storesøster.

- Helle

Anmeld

4. december 2008

Anja

Ja, jeg har ikke lige andre bud end de to, der vist er i omløb - men om det er en kommen storesøster eller storebror, det vil tiden jo vise

Anmeld

4. december 2008

Nadi

Helle30 skriver:

Jeps! Vi mangler et par væsentlige tillykker hér i tråden. Jeg synes nu at have hørt og læst juligruppens ukronede kama-sutradronning udtale, at hun f... ikke skulle have flere - såehh mit gæt må også falde på, at det er noget med én lyshåret pige, der skal være storesøster.

- Helle

Spurgte den meget skrukke mor til den meget lyshåret pige om det var hende, for det var nemlig også mit bud Men hun benægter, så jeg tror altså at det bliver to storebrødre.

Men nu må vi se om vi overhovedet er så gode til at gætte som vi selv tror

Anmeld

4. december 2008

Mikkelmusen

Okay jeg kan se længere oppe, at mit ellers udemærkede bud har skrevet, så medmindre nogen snyder, så er jeg igen på bar bund. Måske fordi jeg ikke følger for godt med

Anmeld

4. december 2008

Loggidut

nåååå hunni, du gættede også på Nadi? men nææææ....jeg ved kamasutradronningen imponerer og overrasker gang på gang...!

Anmeld

4. december 2008

Anonym trådstarter

I er gode... Men er I gode nok....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.