Bimmeren 4,5 mdr update inkl. billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

DK

Mettemus skriver:

Hvor dejligt med en update fra jer!

Behøver jeg at sige at du har nogle lækre, lækre unger?

Tillykke med mere barsel - kan godt forstå at virkeligheden lige pludseligt bankede lige rigeligt hårdt på. To måneder mere lyder mere end fortjent før der skal skrives speciale (shhhh...).

Knus til jer

Jeg har næææsten glemt mit spesjal... øhh hvad er det nu det hedder?  Der er jo mindst 100 år til den skriver sig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

DK

Multebær skriver:

Ihhh altså Ditte sikke nogle fantastisk smukke børn du har. Det ser bare så dejlige ud man bliver helt glad indeni. Dejligt med updates. Jeg er meget dårlig til at få kommenteret men jeg læser ofte lige med - bliv endelig ved med at skrive dem :-)

Det ser iøvrigt ud til at det er et virkeligt fedt kamera i har jer. 

Du er da ofte sød til at få kommenteret! Men jeg kender det godt at det ligesom er lidt i perioder man er "væk"

Hvor er han også bare blevet stor og skøn din dreng! Sikke øjne

Anmeld

17. juni 2011

DK

Taaak til alle dem der har lagt en sød kommentar, som jeg ikke lige har fået svaret specifikt på! Jeg håber at alle får en pragt fredag! Nu er det weekend tøser!

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

DK skriver:

Christ! Det var et mareridt! Og det var sådan en ung fyr bag kassen og han var totalt sur og snerrede af både mig, og en meget gammel dame der stod i køen bag mig! Han kastede ordre ud til højre og venstre! Det hjalp ikke lige på den lidt stressede situation!

Skønt med service til kunderne, mere af det
Godt man kan se tilbage og smile af det

Anmeld

17. juni 2011

DK

Skønt med service til kunderne, mere af det
Godt man kan se tilbage og smile af det

Ja klart!

Jeg var jo så ved at få ting i poser og tørre svedske-klister af ungen, og så havde en seriøst ÆLD gammel lille indtørret dame så lagt hendes varer på båndet, hvorpå hun så er gået lidt frem med hendes vogn. Hun får så besked af ham kasseekspedienten: "HALLO!! kør din vogn tilbage, den anden kunde skal ligesom betale!!"

Ejj jeg blev TOTALT flov, selv om det jo ikke engang var mig der havde sagt noget. Også fordi jeg SLET ikke skulle til at betale lige der, altså jeg stod for enden af båndet og kæmpede med poser og opkast, og han var heller ikke færdig med at køre mine varer ind... Så hun stod ikke i vejen! 

JEBUS 

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

DK skriver:

Ja klart!

Jeg var jo så ved at få ting i poser og tørre svedske-klister af ungen, og så havde en seriøst ÆLD gammel lille indtørret dame så lagt hendes varer på båndet, hvorpå hun så er gået lidt frem med hendes vogn. Hun får så besked af ham kasseekspedienten: "HALLO!! kør din vogn tilbage, den anden kunde skal ligesom betale!!"

Ejj jeg blev TOTALT flov, selv om det jo ikke engang var mig der havde sagt noget. Også fordi jeg SLET ikke skulle til at betale lige der, altså jeg stod for enden af bånden og kæmpede med poser og opkast, og han var heller ikke færdig med at køre mine varer ind... Så hun stod ikke i vejen! 

JEBUS 

Hold da fest, han har haft en skøn dag, hva!!!
Kom dog ind i kampen unge mand, og tal pænt til kunderne, SOM er dit levebrød!!!

Anmeld

17. juni 2011

Isabella_mor

Ihhh hvor er dine unger bare SKØNNE... og din datter ER smuk.. ligesom du

elsker plaskebilledet, det gør villads også. og jeg var simpelthen nødt til at få ham væk fra køkkenbordet når der var badetid ellers havde vi oversvømmelse i køkkenet, så ud i badeværelset kom han.. nu plasker han über alles og han ELSKER DET

aaaaaad til sveskemosbilledet...  det må have været en grim oplevelse..  

Anmeld

26. juni 2011

Sofia

DK skriver:

Ja det har hun. Det er faktisk ikke en vest men en undertrøje. Det havde jeg bare ikke fattet så brugte den som vest indtil hun sagde at det altså var en undertrøje. Nu er din i mit hoved stadig en vest, og bare ret nyttig hvis han er sådan lidt kold, men ikke kold nok til endnu en trøje!

Den er strikket af garn der er lavet af fibre fra mælk!?! Den er meget meget blød og lækker! Og så er den nem at give ham på da den har "body"åbning i halsen. Altså at stoffet går ind over hinanden i åbningen!

Din mor kan nemt lave en, der er ikke de vilde cirkus numre i den!

Har aldrig hørt om den slags garn/fra mælk.. lyder meget fancy! Vil sætte min mor igang. Hun har kreeret en marineblå vest og den glæder jeg mig så meget til han kan passe. Be om at se billeder af Kirstine i den lyserøde nye strik!

Anmeld

28. juni 2011

Tina2

Kanon billeder, Ditte! Hvore er han dog bare MEGA køn!!!! SÅ smukke øjne

Fedt billede i badekarret

Anmeld

28. juni 2011

Rosa

Han er vare så vidunderlig!!!! Fantastisk billedspam, og pjat med dig! Jeg har netop set dig bælle mohjitos som om du fik penge for det, - du er stadig den frækkeste party-girl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.