Bimmeren 4,5 mdr update inkl. billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

K.Rehder

Elsker at læse om jer og Bimmeren Man kan ikke lade være med at smile....og hvor er det fedt at kunne følge med på den måde når vi nu alle har fulgt mawsen

Dejligt at høre at i alle trives, og hvor er det bare nogle skønne og kønne unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

meem

Guud nogle skønne unger...

Anmeld

16. juni 2011

mbm

Hvor er de altså bare skønne kan godt forstå at du ikke kan lade være
med at uploade billeder af Kirstine også, hun bliver da kønnere og kønnere, og Richard jamen altså lækker smækker dreng i har fået jer der håber snart at kunne se dem live igen...

Anmeld

16. juni 2011

Mettemus

Hvor dejligt med en update fra jer!

Behøver jeg at sige at du har nogle lækre, lækre unger?

Tillykke med mere barsel - kan godt forstå at virkeligheden lige pludseligt bankede lige rigeligt hårdt på. To måneder mere lyder mere end fortjent før der skal skrives speciale (shhhh...).

Knus til jer

Anmeld

16. juni 2011

Multebær

Ihhh altså Ditte sikke nogle fantastisk smukke børn du har. Det ser bare så dejlige ud man bliver helt glad indeni. Dejligt med updates. Jeg er meget dårlig til at få kommenteret men jeg læser ofte lige med - bliv endelig ved med at skrive dem :-)

Det ser iøvrigt ud til at det er et virkeligt fedt kamera i har jer. 

Anmeld

17. juni 2011

DK

Maja_4000 skriver:

Hvor er han stor !  Han er længere end min Caroline som blev 6 måneder igår :b

Og skønne billeder af dem begge .. Det ligner at de er rigtig glade for hinanden

Ja, jeg ved ikke lige hvad han har så travlt med? Altså han er i en lille/H&M str. 74 nu! Den der flyverdragt jeg har købt på udsalg i str 80? Det bliver spændende hvor meget af vinteren han kan passe den! Men hans længde kan naturligvis stagnere!

Anmeld

17. juni 2011

DK

Sofia skriver:

Billede nummer 7 er TOTALT yndlings!!!!!!!!!!!!!!

Og ja, hun bliver smukkere og smukkere, og som hun selv siger: hun ligner sin mor!

Anmeld

17. juni 2011

DK

Sofia skriver:

Har Mikkels mor også strikket den finde hvid vest?? MÅ EJE!

Ja det har hun. Det er faktisk ikke en vest men en undertrøje. Det havde jeg bare ikke fattet så brugte den som vest indtil hun sagde at det altså var en undertrøje. Nu er din i mit hoved stadig en vest, og bare ret nyttig hvis han er sådan lidt kold, men ikke kold nok til endnu en trøje!

Den er strikket af garn der er lavet af fibre fra mælk!?! Den er meget meget blød og lækker! Og så er den nem at give ham på da den har "body"åbning i halsen. Altså at stoffet går ind over hinanden i åbningen!

Din mor kan nemt lave en, der er ikke de vilde cirkus numre i den!

Anmeld

17. juni 2011

DK

Tina&Martin skriver:

HA HA HA HA HA HA, kan lige forstille mig hvordan det var at stå i den kø, øv....
Hvor ligner de bare hinanden SÅ meget nu, og skønne det er de i hvert fald. Dejligt med en update.

Christ! Det var et mareridt! Og det var sådan en ung fyr bag kassen og han var totalt sur og snerrede af både mig, og en meget gammel dame der stod i køen bag mig! Han kastede ordre ud til højre og venstre! Det hjalp ikke lige på den lidt stressede situation!

Anmeld

17. juni 2011

DK

mbm skriver:

Hvor er de altså bare skønne kan godt forstå at du ikke kan lade være
med at uploade billeder af Kirstine også, hun bliver da kønnere og kønnere, og Richard jamen altså lækker smækker dreng i har fået jer der håber snart at kunne se dem live igen...

Ja, jeg VIL også se din smukke mave inden der kommer en dejlig dreng ud! Og tillykke med din nu startede barsel! Det har du så meget fortjent! NYD det hvis du kan af bare utålmodighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.