Uhh Richard er blevet stor! Og gammel! Og jeg er også blevet gammel, 28 år den anden dag! Hvad blev der af partypigen midt i tyverne med flad mave og evnen til at drikke flere cocktails uden at blive stang vissen?
Nå. Heldigvis så flyttede verdens dejligste Bimmer ind, da partypigen flyttede ud!
Richard er nu 71 cm lang! Han vejer små 8 kg. Han har fået grød hver dag siden han var 3 mdr og 1 uge da han ikke tog nok på i vægt, i forhold til hvor lang han blev! Han får pt grød/mos tre gange hver dag og så bryst resten af tiden! Han er især helt pjattet med alt med ærter! Bare mosen/grøden er lysegrøn af blendede ærter så ÆDER han så det er en fryd! Og vægten er også kommet efter det så længde/vægt passer lidt bedre sammen!
Richard sover dejligt fra kl. 20 til 2 hver nat! Der er han så oppe og blive ammet og så sover han straks videre til ca. kl 4 hvor der så er fest indtil kl. 7 hvor jeg giver op og står op! Vi er begyndt at putte ham i barnevognen der kl 4 og det ser ud til at det hjælper lidt på det. Så kan han sove videre indtil kl 6 cirka! Jeg regner med at begynde på at give ham natflaske med alt han kan spise af mme, og så håbe at det kan give en lidt mere rolig nattesøvn efter kl 2 også!
Ellers går dagene lynhurtigt forbi herhjemme! Richard griiiiner løs! Hans latter er altså bare verdens bedste lyd i øjeblikket! Derudover så er han først lige nu begyndt at vende sig fra mave til ryg, og han er begyndt når han ligger på maven at komme op på knæerne og kravle med benene. Det er bare ikke så let når ansigtet ligger fladt ned i madrassen! men han får sig kravlet/skubbet frem med hovedet nede i underlaget og numsen højt i vejret, he he... Jeg er glad for at han er så "dårlig" til at ligge på maven at hans arme ikke kan løfte ham endnu for ellers havde han kravlet og været overalt
!
Jeg har fået min barsel forlænget så jeg nu har fri indtil 1/10! Det er bare så super skønt og dejligt! Jeg har haft helt stres over at Richard skulle afsted i dp/vuggestue her 1/8 at jeg bare er gået i hi herhjemme og ikke været hverken ude i verden eller her på nettet af bare angst for at gå glip af noget Bimmerbarselsfri! Men nu kan jeg slappe lidt mere af igen! SKØNT!
Ellers er alt ved det gamle! Nyd den massive billedspam! Jeg kan ikke lade være, i kender mig jo
I får lige et par med af den skønne storesøster også! Ihh hun bliver altså i mit hoved bare kønnere og kønnere
Dog så stor og teen-agtig! Uf... tænk hvis man kunne spole tilbage til hun var 2 år igen. Jeg ville gøre det øjeblikkeligt!
Hvis i når så langt, så er det sidste billede fra igår, hvor Richard kastede 2 dl halvt fordøjet svedskemos op, netop som jeg havde betalt for 1400 kr varer, der endnu manglede at komme i poser ved kassen i Bilka!! Billedet tog jeg da vi kom hjem og både han og jeg og en del varer havde meget klisteret, let stivnet svedskemos overalt!
Knus og kram til verdens BEDSTE babyside og dens brugere!