Bimmeren 4,5 mdr update inkl. billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

DK

KittyGirl skriver:

Slap af nogle dejlige børn du har der

Fantastisk update, og dejligt du har fået forlænget din barsel! og så kan slappe af

og i øvrigt vildt fedt billede hvor han bader i køkkenet, sikke en oprydning bagefter

tak for billeder og update

Tak!! Richard elsker at bade, og spræller/sparker indædt med benene indtil der næsten ikke er mere vand i karret! Det tager ca. 7-8 minutter, he he! Billedet er taget fra sidste gang han blev badet i køkkenet. Nu bliver han det på gulvet i badeværelset hvor det er noget nemmere at køre en svaber over gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

2babygirls

HA HA HA HA HA HA, kan lige forstille mig hvordan det var at stå i den kø, øv....
Hvor ligner de bare hinanden SÅ meget nu, og skønne det er de i hvert fald. Dejligt med en update.

Anmeld

16. juni 2011

Nynne88

Sikke søde de er, dine unger . De ligner hinanden sindsygt meget på øjnene - det er helt vildt

Anmeld

16. juni 2011

Maja_4000

Hvor er han stor !  Han er længere end min Caroline som blev 6 måneder igår :b

Og skønne billeder af dem begge .. Det ligner at de er rigtig glade for hinanden

Anmeld

16. juni 2011

DK

Nynne88 skriver:

Sikke søde de er, dine unger . De ligner hinanden sindsygt meget på øjnene - det er helt vildt

De har jo hver deres far, men begge mine øjne, så de ligner hinanden alligevel! Også selv om Richard ligner hans far RET meget! Men det er nu dejligt at kunne genkende noget fra sig selv i ungerne!

Anmeld

16. juni 2011

Michael healer

DK skriver:

Det er fordi vores dreng, Richard, hed Bimmeren mens jeg var gravid. Vi prøver ihærdigt på ikke at kalde ham Bimmeren længere, men den hænger stadigt lidt ved! 

Jeg skrev Bimmeren i overskriften så alle herinde ved at det altså er, ja Bimmeren, jeg vil opdatere om. Jeg ved ikke hvor mange der kender ham/husker at han faktisk hedder Richard Så for at alle vidste hvem jeg talte om så: Bimmeren

Ok, tak for forklaringen, der er måske heller ikke så mange her inde, der tænker BMW, hvis en siger bimmeren :-)

Anmeld

16. juni 2011

K&S

Eeeeeej, hvor er han blevet STOR...!  og skøøøøn...!

Fantastisk update og fantastiske billeder, TAK TAK

Anmeld

16. juni 2011

Sofia

Billede nummer 7 er TOTALT yndlings!!!!!!!!!!!!!!

Og ja, hun bliver smukkere og smukkere, og som hun selv siger: hun ligner sin mor!

Anmeld

16. juni 2011

Sofia

Har Mikkels mor også strikket den finde hvid vest?? MÅ EJE!

Anmeld

16. juni 2011

Nalle

Dine unger er alt for lækre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.